Eikenblad monteren op onderstel

M

Milo-vs

Guest
Hallo Allemaal,

Van het weekend begonnen met het maken van 2 eiken salon tafels. Nu ben ik bij de eerste niet helemaal wakker geweest en geen rekening gehouden met dat de plank wel eens niet helemaal haaks zou kunnen zijn ten opzicht van hunzelf.

Conclusie; het tweede blad is netjes vlak geworden, maar de eerste niet. Als ik het blad op een balk leg trek ik hem met een beetje kracht wel weer strak op de balk. Denken jullie dat ik er mee weg kom als ik hem op het onderstel ga bevestigen of wordt het echt (na een dag schuren en doen) weer doorzagen en opnieuw verlijmen?

Ik zat te denken om van die kleine z profieltjes of houtwervels te gebruiken om hem te gaan bevestigen.

Groeten!
 
M

Milo-vs

Guest
Zojuist na wikken en wegen, de zaag er in gezet. Inmiddels is hij weer netjes in de lijm. Morgen de bandschuurmachine er even langs en alles op maat maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.