Ecotools duurder geworden??

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Ik zat net te kijken op de site van ecotools en verbaasde mij over de prijzen. Een paar maanden terug een freesje gekocht voor 3,85 euro hetzelfde freesje kost nu 6,68 euro! Hebben ze kwaliteit verbeterd of is dit toevallig? Zijn er forumleden die er misschien nog wat meer vanaf weten?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik zou ze daarover eens mailen, kijken wat ze zelf te zeggen hebben
zou wel jammer zijn als het nieuwe pand op die manier bekostigd moet worden
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Wat ik van een bestelling uit april heb kunnen destilleren is het onderstaande±

Torx bitjes (div maten) van 33 cent naar 36 cent
spaanplaatschroeven 5x70 7,51 (niet veranderd)
spaanplaatschroeven 5x50 5,28 (niet veranderd)
Rolbok 17,55 (niet veranderd)
metaalboor 8,5x117 1,97 (niet veranderd)

Lijkt dus mee te vallen
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
869
184
Een paar maanden geleden ruimden ze een berg frezen op om ruimte te maken voor het nieuwe assortiment, het zouden betere frezen moeten zijn. Zelf twijfel ik daarover, want met de oude was weinig tot niets mis. Dus heb ik toen maar ruim ingeslagen.
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Ik haal zeer regelmatig dingen van aliexpress.

Dingen zoals schuurpapier, boutjes, moeren, diamant stenen, boren, slijptol schijven, lintzagen, slijphulp, 2e set beitels, lampjes, etc zijn regelmatig extreem goedkoop en gewoon goed.

nadelen:
-Het duurt 3-4 weken voordat het arriveert.
-soms helemaal niet goedkoop dus altijd ff rondkijken in nederlandse webshops
-koop geen machines, china is vooral goed in staal, messen.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Bedankt voor de reacties, misschien zijn het alleen de freesjes die duurder zijn geworden, ik heb zelf nog even gezocht en bijvoorbeeld het schuurpapier is ook niet duurder geworden.
 

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Niet om dit toppic te kapen, maar hoe zit het met de reactietijd op mailtjes bij ecotools?
Een tijdje geleden had ik hen een mailtje gestuurd over de aankoop van een 15-20 freesjes en of het mogelijk was om wat info te geven over snijsnelheden, maar heb nog steeds geen andwoord ontvangen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.