Coating werkplaats vloer.

elmo 45

Actieve deelnemer
25 mrt 2016
73
3
Noord Holland
Hallo,

Onlangs was ik bij de verf groothandel voor een prijs opgave voor een vloer coating in mijn werkplaats.De prijs (€2200)
viel me dik tegen ik had geen idee.
Op zich is er niks mis met de vloer alleen dat het in de loop der jaren door verschillende gebruikers een lapjes deken is geworden. Door een laagje erover heen wil ik er een netjes geheel van maken.
Laatst was ik met mijn meiden bij de Aktion daar hadden ze betonverf voor €8,00 een pot.
Voor deze prijs best goed alleen is het best glad. Dus nog een laag en er zilverzand in gestrooid. Maar nu is het met vegen weer te ruw.

Kortom zijn er leden met tips en ervaringen? Het mag wel iets kosten maar ik koop liever gereedschap.

Alvast bedankt!

Groet.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.088
2.603
Zoals atmoz al aangeeft. Nog een laag aanbrengen. Ook met epoxyvloeren wordt het anti slipmiddel in de voorlaatste laag gestrooid. Dit zorgt ervoor dat de korrels goed ingebed liggen in de vloer.
 

elmo 45

Actieve deelnemer
25 mrt 2016
73
3
Noord Holland
Hallo,

Bedankt voor de tips. Het zand mengen in de eerste laag en dan nog een laag erover. Ga ik proberen. Iets meer werk iets meer verf maar ach voor €8,00 een pot.

Bedankt.

Groet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.