Komische Belgische vriend legt slijpen uit?

P

Pel

Guest
Tijden het zoeken naar een filmpje over het slijpen en wetten voor een mede forumlid, van mesjes voor Fries steekwerk kwam ik deze komische Belgische doe het zelver tegen.

Groet Pel

 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
Als ik zie hoeveel moeite hij heeft met zijn beitels op vuren. Kan mij niet voorstellen dat die beitels echt scherp zijn.
Kelder en type doet mij aan een hele nare belg ( heer D.)denken. Gelukkig zijn de meeste van mijn zuiderburen prima mensen.
Ik zie hier geen leer filmpje in.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Als ik zie hoeveel moeite hij heeft met zijn beitels op vuren. Kan mij niet voorstellen dat die beitels echt scherp zijn.
Kelder en type doet mij aan een hele nare belg ( heer D.)denken. Gelukkig zijn de meeste van mijn zuiderburen prima mensen.
Ik zie hier geen leer filmpje in.

Hahaha, die kerel geeft me ook de creeps. Bedankt dat je ons Belgen niet allemaal over dezelfde kam scheert, wim :)

- - - Updated - - -

@Seek: hier een gans youtubekanaal om van te smullen ;)
https://www.youtube.com/user/smidjepeter/videos
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Slijpen en wetten van mijn beitels heet de clip en je ziet van alles maar niet het slijpen en wetten.:confused:
Haha, je zou bijna denken dat hij het expres doet maar hij is gewoon zo!
Een draaibank gekocht, 150 euro voor gegeven en hij draait ook nog.
Alsof het meevalt dat ie draait, grappig.
Ik vind het geweldig naast al die professionele clips om ook 'ns zoiets te zien.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Hahaha, die kerel geeft me ook de creeps. Bedankt dat je ons Belgen niet allemaal over dezelfde kam scheert, wim :)

- - - Updated - - -
@BossyRangs; dit is toch hoe Belgen altijd doen?;)

Bedankt trouwens voor je link naar nog meer van die leuke clips, dat wordt nog meer genieten.
 
Laatst bewerkt:
Wel, als ik dat zo zie !
Na al die jaren dit te ontdekken, Hollanders zonder humor en zonder respect posten dan ook wel wat op het www !!
Maar wat dan ??
En,.... waar zijn jullie expert video's ?
Of moet het respect video's zijn ??
Een schande voor de Hollanders zijn jullie !!!
Laat maar komen die commentaar !!
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Welkom op dit forum, Smidjepeter.

Ik begrijp dat het jouw video is, die hierboven besproken wordt.
Zelf ben ik ben ook Belg.

groeten,

Ornament
 
Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Nou nou, wat een binnenkomer. Je kan natuurlijk wat verwachten als je wat op het www zet. Niet iedereen hoeft iets mooi, leuk of fijn te vinden, toch? En als plaatser is het wel aan jou om daar dan niets van te vinden. Een dikke huid is wel een vereiste als joetoepper
 
  • Leuk
Waarderingen: Superbra
Nou nou, wat een binnenkomer. Je kan natuurlijk wat verwachten als je wat op het www zet. Niet iedereen hoeft iets mooi, leuk of fijn te vinden, toch? En als plaatser is het wel aan jou om daar dan niets van te vinden. Een dikke huid is wel een vereiste als joetoepper
Nou nou, lijkt het alsof alle Nederlanders zich zo gedragen als ze naar België komen voor vakantie? Laten we niet veralgemenen. Respectvolle communicatie maakt alles toch veel aangenamer, zelfs online!
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Nou ja, als je je nu nog druk moet maken over iets wat 8 jaar geleden geroepen is, dan moet je je wellicht afvragen of dat het t nog waard is om zo te stomen.

Ik ben het met je eens dat het wat cru klinkt, maar goed, iedereen heeft recht op z'n eigen mening en daar mag jij dan weer wat van vinden. Persoonlijk zou ik mezelf de grootste hierin vinden en het loslaten, maar goed, wie ben ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: Superbra

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.