PDA

Bekijk Volledige Versie : Komische Belgische vriend legt slijpen uit?

Pel
15-06-16, 19:20
Tijden het zoeken naar een filmpje over het slijpen en wetten voor een mede forumlid, van mesjes voor Fries steekwerk kwam ik deze komische Belgische doe het zelver tegen.

Groet Pel

https://www.youtube.com/watch?v=QBoocjw6p88

BossyRangs
15-06-16, 19:45
Wat voor een flauwe plezante is da?

woody
15-06-16, 20:20
en un ander guts... om te gutsen ;)

Wim Kluck
15-06-16, 20:30
Als ik zie hoeveel moeite hij heeft met zijn beitels op vuren. Kan mij niet voorstellen dat die beitels echt scherp zijn.
Kelder en type doet mij aan een hele nare belg ( heer D.)denken. Gelukkig zijn de meeste van mijn zuiderburen prima mensen.
Ik zie hier geen leer filmpje in.

Seek
15-06-16, 20:39
Geniaal!

BossyRangs
15-06-16, 21:50
Als ik zie hoeveel moeite hij heeft met zijn beitels op vuren. Kan mij niet voorstellen dat die beitels echt scherp zijn.
Kelder en type doet mij aan een hele nare belg ( heer D.)denken. Gelukkig zijn de meeste van mijn zuiderburen prima mensen.
Ik zie hier geen leer filmpje in.

Hahaha, die kerel geeft me ook de creeps. Bedankt dat je ons Belgen niet allemaal over dezelfde kam scheert, wim :)

- - - Updated - - -

@Seek: hier een gans youtubekanaal om van te smullen ;)
https://www.youtube.com/user/smidjepeter/videos

willem1958
16-06-16, 14:00
Slijpen en wetten van mijn beitels heet de clip en je ziet van alles maar niet het slijpen en wetten.:confused:
Haha, je zou bijna denken dat hij het expres doet maar hij is gewoon zo!
Een draaibank gekocht, 150 euro voor gegeven en hij draait ook nog.
Alsof het meevalt dat ie draait, grappig.
Ik vind het geweldig naast al die professionele clips om ook 'ns zoiets te zien.

willem1958
16-06-16, 14:03
[QUOTE=BossyRangs;199435]Hahaha, die kerel geeft me ook de creeps. Bedankt dat je ons Belgen niet allemaal over dezelfde kam scheert, wim :)

- - - Updated - - -
@BossyRangs; dit is toch hoe Belgen altijd doen?;)

Bedankt trouwens voor je link naar nog meer van die leuke clips, dat wordt nog meer genieten.