En nog eentje die Ik mooier vind

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Deze is van Appel hout dat wat takjes aan de stam had zitten, en die hebben wel enkele smalle scheurtjes veroorzaakt, maar na al jaren te hebben zitten drogen en de verschillende vocht and warme/koude temperaturen te hebben overleeft, ben ik niet bang dat die nog problemen zullen veroorzaken.

Er zitten zoals je kunt zien grote verschillen in de kleuren van dit stuk hout, en Ik vind dat heel aantrekkelijk, what’d you say :cool:
Shallow Apple bowl.jpg Shallow Apple bowl 1.jpg Shallow Apple bowl 2.jpg Shallow Apple bowl profile.jpg Shallow Apple bowl bottom.jpg

En nog eentje van Appelhout met slaap, ziet er ook goed uit vind Ik :D




Spalted Applewood bowl.jpg Spalted Applewood bowl 1.jpg Spalted Applewood bowl 2.jpg Spalted Applewood bowl profile.jpg Spalted Applewood bowl bottom.jpg

Comments welcome :)
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik vind 'm prachtig in al z'n eenvoud. Geen sierrandjes of andere frutsels. De tekening en kleur van het hout doet zijn werk. Chapeau.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.