schaaltje

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Jullie kennen dat vast ook wel , je hebt al een poos een stuk hout liggen en weet eigenlijk niet goed wat er van te draaien tot dat ene moment dat je ernaar kijkt en weet wat het gaat worden. Dat is zo ongeveer wat mij overkwam deze week. Hier het resultaat:
houtsoort : Jatoba
afwerking : druivepitolie en parafineolie
afmeting: L153 x B148 x H45
dikte : 10
Helaas kwam ik er in mijn enthousiasme pas later achter dat het stukje hout niet precies vierkant is

gr LeendertIMG_1496.JPGIMG_1497.JPGIMG_1498.JPGIMG_1499.JPG
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Dank je ik ben er ook best tevreden over en het is ook nog dens fijn hout om te draaien
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Roestige Spijker : Ik vind het zelf ook niet echt storend maar heb wel expres geen scherpe rand aan het schaaltje gedraaid zodat het in ieder geval minder opvalt.

katma: de eerste keer dat ik zo'n soort schaaltje draai maar op de foto valt meer op dat de buitenlijn niet helemaal strak is , in het echt valt dat minder op en het gaatje aan de onderzijde is mijn brandmerk wat jij aanziet voor een gaatje.

groet Leendert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.