Hier werd ik stil van..

DrMeXX

Nieuw lid
3 mrt 2016
17
0
Dan was jij niet de enige! Ik volg zijn YouTube kanaal. Waanzinnig goede woodworker!
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
ik moest er vanmorgen een traantje bij weg pinken, heel emotioneel moment.

los daarvan, Is er iets wat die man niet kan :rolleyes::confused:
 

RPVL

Actieve deelnemer
21 sep 2015
121
0
Prachtig����, respect voor deze man. Erg mooi gedaan, vooral de bovenrand van urn qua design. Erg cool!
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Deze kerel heeft 50% Nederlands bloed en een Nederlandse vader. Heet iets van 'Van Geest' ofzo heb ik wel eens gezien in een video en gevraagd in de comments.
 

DrMeXX

Nieuw lid
3 mrt 2016
17
0
dat Nederlands bloed kan goed zijn. Hij heet Jesse de Geest en woont in Victoria, Canada. Zijn YouTube Chanel heet The Samurai Carpenter. Super mooie dingen die hij maakt, veel Japanse stijl en met Japanse tools.
 

DeBo

Actieve deelnemer
23 feb 2016
35
0
Achterhoek
Ik kijk al een hele tijd naar zijn kanaal, maar geen seconde gedacht dat hij half Nederlands is. Achteraf klinkt het wel logisch als je zijn naam hoort, maar die wist ik natuurlijk niet. Dit maakt de video's toch net een tikkeltje leuker.:rolleyes:
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Hier werd ik meer dan alleen maar stil van...

Los van de prachtige werken die deze kerel maakt, sluit dit heel erg aan bij de ervaring die mijn vrouw en ik hadden vorig jaar bij het verlies van onze dochter halfweg de zwangerschap. Ook wij waren toen fortuinlijk genoeg om iemand als Rick (jawel, Masave Rick :) ) tegen te komen (zie hier op het forum : http://www.woodworking.nl/showthread.php?13046-Herdenkingskistje-voor-ons-meisje).

Ik kan me dus enigszins inbeelden wat dit voor de ouders betekende, zulk mooi gebaar!

Uiteraard nogmaals énorm bedankt Rick, het betekent zo ongelofelijk veel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.