Een natuurlijk simpel hekje (vrijwel gratis!)

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Het houtvirus sluimert nog steeds en elke jaar maak ik wel een klein projectje! Dit jaar was het een hek voor een stuk weiland wat ik afgezet heb voor kippen en eenden. Ik moet zeggen dat ik vaak wat te snel door een project jaag. Soms het zonde om niet gewoon wat meer tijd te besteden.

Ik had dikke takken die ik moest splijten voor de spijlen, en ik had dunne takken maar van beiden niet genoeg. Nu het af is zie ik dat de gespleten takken veel mooier zijn als hekwerk. Hopelijk leer ik geduldiger te worden.

Het is gemaakt van Pseudo Acacia en twee stukken dennenhout die ik uit eigen bos heb kunnen halen.

Natuurlijk hekwerk..jpgGate-thumbnai-voor-hostingl.jpg

En een video van het geheel!

 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Dat is zeker een manier van bekijken. Andersom bezien is ook een.

Klopt maar ik heb onbeperkt dennenhout , redelijk veel pseudo acacia en voor de rest vrijwel niks. Maar erg landelijk in Polen ik denk dat de houtprijzen laag liggen voor onbewerkte stammen! Dus ik ga voor gereedschap.
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Ja maar als je wil een paar planken eik van uit het Białowieża oerbos die de Piss partij vrij voor de markt wil maken - die zijn ook blijkbaar sterk voor de markt - moet je een paar centen in je zak overhouden. Maar dat zou onverantwoordelijk zijn.
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Dat is een heel ander verhaal ja. Ik wil me niet bemoeien met de politiek in Polen word ik gezien als vrij links (vinden ze dom), ondanks ik in Nederland de stempel rechts zou krijgen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.