Milwaukee accu tackers?

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe tacker kwam ik al snel uit bij een nieuwe lijn 18v van milwaukee maar ik vind deze nog nergens online te koop.

Weet iemand waar of vanaf wanneer deze in belgie, Europa te koop zijn?
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Die milwaukee tackers komen 2e helft van dit jaar op de Nederlandse markt uit, volgens de ijzerwarenhandel waar ik er naar vroeg. Van de Belgische markt weet ik het niet.
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Qua gebruiksgemak vind ik een slangloze versie veel makkelijker, hangt er natuurlijk ook van af wat je ermee doet. Een pneumatische zal wel een veel langere levensduur hebben lijkt me.
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Qua gebruiksgemak vind ik een slangloze versie veel makkelijker, hangt er natuurlijk ook van af wat je ermee doet. Een pneumatische zal wel een veel langere levensduur hebben lijkt me.
dat van die levensduur bedacht ik me ondertussen ook, ik kan me niet voorstellen dat de batterij 15 jaar later nog steeds mee gaat.
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Senco heeft ook een systeem waarbij geen vertraging optreed dit werkt met een met CO2 gevulde cilinder. Heb deze een keer gebruikt en werkt erg goed. En ook snel achter elkaar schieten is geen probleem. Lijkt een beetje op de paslode trackers maar dan zonder dure gasflesjes.
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Door een recente operatie ben ik een tijdje buiten strijd en heb dus ook nog steeds geen nieuwe tacker aangeschaft.
ook mijn compressor is stuk dus ik neig toch wel heel erg naar de nieuwe milwaukee 18V tackers...

enig probleem is dat ik ze nog nergens te koop vind. De UK release zou juli 2016 zijn en in de lokale winkel zeggen ze september 2016.
moest er iemand weten waar ze reeds of binnenkort te koop zijn, laat iets weten zou ik zeggen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.