Houthandel Belgische Voorkempen ?

StevenBrs

Nieuw lid
12 jun 2014
12
0
Hallo,

Ik hoop dat ik dit mag vragen in dit forum ?

Weet er iemand een deftige houthandel in de Belgische Voorkempen zijn, die (liefst betaalbaar) aan huis levert ?
(ik zoek ongetande OSB3 2440x1220, liefst 18mm maar 15mm mag ook)

Ik heb er eentje in de buurt gevonden (in Schoten), maar die is 50% duurder dan de meest commerciële DIY-zaken in de buurt...
Zelf zo'n grote platen vervoeren is niet echt een optie :)

Ik vond in dit forum al de handelaren-google-maps, maar zie enkel zaken midden-NL, niks in de buurt van BE.

Alvast bedankt !
 

liglinisterglenn

Actieve deelnemer
30 dec 2015
111
26
Hey Steven

Ik ben zelf van Schoten. :)

Je hebt in schoten zelf, Houthandel Segers. Hier heb ik ervaring mee, leveren aan huis vanaf 500 euro, zijn snel en vriendelijk.

Je hebt ook houthandel Martens in Schoten

In Wilrijk heb je Woodtex.

Dat zijn zo de eerste waar ik op kan komen.
 

StevenBrs

Nieuw lid
12 jun 2014
12
0
Hey Glenn,

bedankt voor de info.
Ik had al eens prijs gevraagd bij Segers, maar viel nogal duur uit. Nu blijkt dat ik fout gerekend had (ze geven prijzen per m²), en dat het toch goed meevalt.
Thuislevering onder 500€ kan blijkbaar ook, en zelfs voor een aanvaardbaar bedrag.

Zo is mijn probleem weeral opgelost :)
 

Beiredelarue

Actieve deelnemer
23 mrt 2015
58
2
Schiplaken, België
Houthandel Geysbrechts in Heist op den Berg. Leveren gratis vanaf 200 eur, en onder is het 30 euro denk ik.
Zagen/schaven/etc alles naar wens tegen zeer schappelijke prijzen. Ook redelijke keuze uit houtsoorten.

Constructiehout was per lopende meter bijna de helft van de prijs dan van Loyaerts in Mechelen of Antwerpen.

Ps. Ik heb geen enkele binding met die firma!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.