Speelgoed Walkie Talkies

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Hier ben ik weer eens!
Had met mezelf de belofte gemaakt om eerst mijn auto's en camera's af te maken, vooraleer ik aan een ander stuk speelgoed zou beginnen. Maar helaaaas! Mijn belofte niet kunnen houden haha :D. Dit ook doordat mijn bandschuurmachine nog steeds niet terug is, en ik niet verder kon!

10 auto's helemaal af, 13 nog in de maak. Dan nog 6 auto's met een streep van ander hout erdoor. 6 camera's klaar, nog 19 in de maak. Het speelgoed dat dus nog in de maak is, zal uitkomen op 54 stuks. Dus ben trots om al te zeggen dat ik sowieso al 54 kinderen gelukkig zal kunnen maken!
IMG_20160517_191555.jpg

Maar nu, waar deze post om gaat :D mijn walkie talkies! Het prototype. Ben er grotendeels wel tevreden over! Alleen ga ik de drie knopjes nog laten draaien. Dat doen ze bij deze niet, maar had gezien dat we nog schroefjes hebben liggen waarmee het wel moet lukken! Maar voor de rest tevreden :D. Ahnee, het gaatjespatroon moet nog beter haha :D. Eerst een perfect malletje gaan maken bij mijn nonkel, die een kolomboormachine heeft die niet slingert!
IMG_20160522_172835.jpg

Groetjes Jolien
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Ziet er goed uit Jolien. In het middengedeelte nog een pasfoto en je bent de tijd de tijd vooruit met een walkie talkie facie! ;)
 

WR1944

Oud hout
Je bent goed bezig. Je lijkt wel een fabriek met transportbanden waar de producten met vaart af komen rollen. ;)
Misschien een minimaal idee maar als je de gaatjes op de hoeken weg laat benadruk je meer de ronde vorm van een luidsprekertje. En het is ietsje minder werk. Maar het is een leuk ontwerp. Ik denk dat elk voorwerp dat een verbinding heeft met actie in de smaak zal vallen bij kinderen. Het is een verbinding met de grotemensenwereld.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Je bent goed bezig. Je lijkt wel een fabriek met transportbanden waar de producten met vaart af komen rollen. ;)
Misschien een minimaal idee maar als je de gaatjes op de hoeken weg laat benadruk je meer de ronde vorm van een luidsprekertje. En het is ietsje minder werk. Maar het is een leuk ontwerp. Ik denk dat elk voorwerp dat een verbinding heeft met actie in de smaak zal vallen bij kinderen. Het is een verbinding met de grotemensenwereld.


Ohja dat is een goed idee van die vier gaatjes minder! Minder werk is altijd welkom haha. En denk ook dat het mooier is voor het oog! Toptip!!!!
En ja een klein fabriekje zou je het kunnen noemen aha!

Edit: Ga het toch niet doen van die vier gaatjes weglaten, het lijkt dan eerder op een kruis vind ik!
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk idee Jolien van die walkie talkies, zien er goed uit.
Toen ik op de foto al die auto's zag dacht ik dat een paar garages ook misschien een leuk idee zou zijn voor kinderen?
Had ik ook vroeger waar dan m'n auto kon inparkeren.
Of een benzinepomp bijvoorbeeld.
Een ophaalbrug die open en dicht ging had ik vroeger ook veel lol mee als kind.
En een poppenkast met een gordijntje (oud stuk theedoek) en van een oud washandje maak je met wat fantasie al snel een koekiemonster erbij.
Nou ja, zo maar een paar ideetjes.
 
Laatst bewerkt:

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Leuk idee Jolien van die walkie talkies, zien er goed uit.
Toen ik op de foto al die auto's zag dacht ik dat een paar garages ook misschien een leuk idee zou zijn voor kinderen?
Had ik ook vroeger waar dan m'n auto kon inparkeren.
Of een benzinepomp bijvoorbeeld.
Een ophaalbrug die open en dicht ging had ik vroeger ook veel lol mee als kind.
En een poppenkast met een gordijntje (oud stuk theedoek) en van een oud washandje maak je met wat fantasie al snel een koekiemonster erbij.
Nou ja, zo maar een paar ideetjes.

De garages is inderdaad een leuk idee, maar dat is dan iets extra voor éénhetzelfde kind. Zou liever alleen de auto op zich geven, zodat ik het werk wat ik in de garages zou stoppen, kan investeren in een ander stuk speelgoed waarmee ik dan weer een volgend kind kan bereiken :). Maar het zou er inderdaad goed bijpassen natuurlijk.
Bedankt voor je ideetjes! :)

Groetjes Jolien
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
EINDELIJK! Mijn bandschuurmachine is terug! Morgen er eens goed invliegen!!! De schuurmachine gaat niet weten wat hij meemaakt :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.