Handig gereedschap ophang systeem

P

Pel

Guest
Dit kwam ik tegen op internet, lijkt mij een handig verschuifbaar ophang systeem, enig nadeel als het zo in de werkplaats hangt, er komt op de latten denk ik veel stof te liggen. Ik zou er een kast omheen bouwen zodat je dan aan de binnenkant van de deurtjes ook nog e.a. kan hangen.

Groet Pel.

Gereedschap ophang systeem.jpg
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Lijkt me gewoon een "prefab" french cleats systeem? Als je een bovenfrees hebt kan je evengoed een IKEA lattenbodem halen en er randjes aanfrezen :-D
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Ziet er wel netje uit,

French cleats net niet denk ik, volgens mij zijn de latten gewoon haaks, Als je kijkt bij de zwaaihaak zie je dat de ophanging erachter hangt,

(French cleat is toch per definitie met een gefreesde rand van 45gr? zowel de steun als de drager?)
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Kzou er geen kast omhangen. Ik zou geen enkel gereedschap in een kast leggen. Deuren zijn irritant en je neigt dan gereedschap achterin de kast te leggen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.