Vormgevers in Hout 2016 15/16 oktober

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Velen hier zullen er al vaak geweest zijn, maar ik breng het toch nog maar even onder de aandacht:

op 15 en 16 oktober is er in Fort bij Vechten weer de jaarlijkse Vormgevers in Hout manifestatie.

De doelstelling van de expositie: aan het publiek kenbaar maken dat met inlands hout / hout uit de regio hoogwaardige producten worden gemaakt. Deze producten zijn zelf ontworpen, op modern ambachtelijke wijze gemaakt en op een milieuvriendelijke en duurzame manier afgewerkt.

Zie ook http://www.vormgeversinhout.nl

Dti jaar ben ik er als exposant, niet als bezoeker, dus ik ben al helemaal blij ;););)
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik schop hem nog maar eens naar boven. Inmiddels heeft de organisatie de lijst met deelnemers op het internet gezet, en er zijn posters en folders beschikbaar om uit te delen.
Ik weet alleen nog niet hoeveel m2 ik krijg....
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
2016-09-26-17-08-55-724.jpg

Hier de ingang tot het 'houtdraaiers-hoekje' waar jullie natuurlijk allemaal naar Ronald + vriendin + hond, Chris van Aar (ik geloof niet dat ik de anderen op het forum hier gezien heb?) en mijzelf komen kijken....
 
Laatst bewerkt:

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Dag 1 was een fantastische dag. Morgen wordt het weer iets beter dus wordt het vast nog een mooiere dag! Fort Vechten is echt een superlocatie en er zijn weer prachtige dingen te zien....
 

Hedge

Actieve deelnemer
2 jun 2016
79
0
Helemaal met Ronald eens. Een prachtig evenement. Veel inspiratie opgedaan
 
P

Pel

Guest
Er stonden heel mooie werkstukken tussen, bedankt voor het delen Rainer.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.