Oplader dilemma

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
218
15
culemborg
Ik zit ergens mee in mijn maag en ik ben benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie.
Het zit zo:

Vorige maand hield mijn milwaukee oplader er mee op. Jammer genoeg net twee weken na de twee jaar garantie en ik had m niet geregistreerd voor de drie jaar. Met bon terug naar de winkel en daar is ie opgestuurd.
(Gelukkig had ik nog wat oude schroefmachines liggen dus ik kon wel door)

Na twee weken kreeg ik bericht. De oplader kon gemaakt worden voor 69 euro. Dat is exclusief btw. Ik ben daar mee akkoord gegaan en wacht nu op de oplader.

Nu kijk ik vanavond op Internet en zie dat dezelfde oplader wordt aangeboden voor 79 euro inclusief btw.

Voor minder geld heb ik dan dus een nieuwe oplader met 3 jaar garantie als ik m registreer. ...

Ik neig er naar om dat te doen, maar vind het niet zo netjes naar de zaak die m heeft opgestuurd natuurlijk. Ook ben ik telefonisch akkoord gegaan met die reparatie.

Wat zouden jullie doen?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.