Sorby demodagen bij Baptist

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Is er nog iemand vandaag geweest bij Baptist? Ik heb morgen onverwacht tijd beschikbaar na een paar drukke weken en wie weet ga ik even naar Arnhem.

Baptist Test en Demo Dag: 14 mei 2016


Na de succesvolle Demo Dagen bij Baptist in Arnhem in het najaar van 2015 is het tijd voor nieuwe Demo Dagen! Dit voorjaar zijn er vier data waar leveranciers, cursuscentra en klanten hun producten, technieken en kunsten graag aan u demonstreren en tentoonstellen!

Vrijdag 13 mei is een Demo Dag exclusief voor Radius leden, dé houtdraaivereniging van Nederland. Op deze dag zullen de houtdraaigereedschappen van Robert Sorbygepresenteerd worden. Daarnaast hebben we een demonstratie van Record Powertoegevoegd. Stuart Pickering, mede eigenaar van Record Power, is aanwezig om de draaibanken, chucks en accessiores te demonstreren. Net als Clive spreekt Stuart uitsluitend Engels, maar is zeer ervaren met demonstreren.
Zaterdag 14 mei is iedereen welkom op onze laatste Demo Dag. Deze dag wordt Robert Sorby wederom vertegenwoordigd door Clive Brooks. En ook Stuart Pickering van Record Power is er deze dag. Naast houtdraaien, zal hij zich vandaag ook richten op de andere machines, zoals de lintzaagmachines. Daan Mugundan is houtbrander. Hij toont u deze dag graag zijn prachtige pyrografie werk en staat open voor al uw vragen. Ook zullen Sjors van der Meer en Job Suijker van Vers-Hout.nl aanwezig zijn. Zij werken veel met groen hout en geven cursussen en workshops op locatie.
De demo’s worden gegeven van 10:00 tot 17:00 uur.
Toegang is gratis!

Graag tot dan! De koffie staat klaar!
 

Capricorn

Actieve deelnemer
5 apr 2016
151
0
Groningen.
Ik ga morgen ook even heen, ook een bestelling ophalen en ik hoop de jongens van groenhout even te spreken. Weet alleen niet wanneer ze er zijn.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ging en gaat me niet lukken. Dochter is hoogzwanger en vorige week vrijdag al uitgerekend. Uiteindelijk vandaag gestript, dus zeer binnenkort ......
 

Tool1

Actieve deelnemer
26 jun 2014
95
0
De lier
Ben vandaag geweest was een leuke dag natuurlijk weer een hoop gezien en gekocht ook even naar de fijnhouthandel geweest
wordt een weekje droog brood eten
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.