Mijn vriendin en de HBM.........

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Mijn vriendin belt net vanuit de HBM......... Ze vindt het er zo lekker ruiken. Haar vader had vroeger een gereedschapswinkel. Ben benieuwd wat ze allemaal gaat kopen.... Die komt straks met allemaal mannendingen thuis. Onze mannenengeheimen zijn plots geen geheim meer. OMG!

In gedachte zie ik haar al de deur uitlopen op die eeuwige palen die ze altijd aanheeft, met natuurlijk allemaal mooie spulletjes voor het baasje :eek: (Het zal wel geen zaagtafel worden denk ik.)
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Top! Die van mij zou waarschijnlijk weer snel buiten staan. :(
Stuur haar de volgende keer naar Baptist, die heeft ook wel wat leuke dingen staan...;)
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Ik mag mee naar hbm om te sjouwen. Mijn vrouw heeft ook iets met het verzamelen van gereedschap.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Haha, volgens mij was er wel behoefte aan een "Libelle-topic-op-hoog-nivo" :eek:

Zelfs bij het napraten word er nog net niet met handtasjes naar elkaar gemept ;)


Uiteraard hoort hier dan ook een passende prijsvraag bij:

Welk gereedschap (1x) heeft mijn vriendin voor zichzelf gekocht?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.