Nog even voorstellen en mijn werkplaats

renes

Actieve deelnemer
28 jul 2010
29
0
Ik heb de laatste tijd een aantal posts gedaan hierop de site, maar ik heb mezelf nog niet voorgesteld. Hier dan als nog:

Ik ben René, 29 jaar, en heb als doel om zelf een aantal meubels te gaan maken. Dit wil ik graag doen met het gebruik van zoveel mogelijk handgereedschap en zo min mogelijk elektrisch gereedschap. Echt ambachtelijk werken als rusttherapie naast een drukke baan.

Ik heb als eerste mijn werkplaats ingericht. Nu ben ik zo ver dat ik kan beginnen aan mijn eerste project. Dit wordt een klein bijzettafeltje met simpele verbindingen. Ik ga lindehout hiervoor gebruiken omdat dit makkelijk te bewerken is.

Hieronder een aantal foto's van mijn werkplaats:

Ik hoop nog veel plezier te beleven aan het werken met hout.

Attached files
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ziet er goed uit! Zoek wel iets om over die tegels te leggen. Ten eerste worden ze spekglad als er fijn zaagsel op ligt. En ten tweede breekt er een stuk uit je beitels als ze een keer vallen. En dat doen ze gegarandeerd vaker dan je wilt (zo weet ik uit eigen ervaring).

Maar 't begin is er. Om met Barry Stevens te spreken: vooral doorgaan!

Arthur
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.