Verkleed rekje kinderkamer

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Voor mijn dochter van 4 ben ik een rekje aan het maken waar ze al haar verkleed spulletjes in kwijt kan.
Het ontwerp is volledig bepaald door het feit dat ik enkel rest stukken gebruikt heb.
Het sjabloontje heb ik met een copieerfrees van een poppenbed gehaald.

20160425_195208.jpg

20160425_195224.jpg
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Dat wordt een vrolijk element in haar kamer! Leuk gedaan.


Daar doen jullie in Breda toch ook aan?! Als ik goed ben geïnformeerd gaan jullie nog meer feesten daar bij die Bavelse Berg!

Haha ja die gekte doen we hier ook aan, maar de koffer met verkleed spullen staat nu wel in de berging ;). En ik woon niet zo ver van de Bavelse Berg vandaan, ideaal na een feestje :p. Kom je hier ook wel is verkleden of feesten dan haha?
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Kom je hier ook wel is verkleden of feesten dan haha?
Nee joh, ik woon boven de rivieren en dan begrijp je niets van die verkleedfeestjes! Ik heb me een tijdje met dat project van die hal en de winkel van die fransoos bezig mogen houden (met een eventuele dependance een paar dorpen verderop). Dat was eentje van de wet met de lange adem!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.