Even voorstellen

Pwiggy

Actieve deelnemer
18 dec 2013
51
3
Heiloo
Goedenavond,

Mijn naam is Patrick en woon in Heiloo.
Heb 2 jaar geleden een meubelmakers cursus gevolgd in Egmond Ad Hoef, en gelijk Hooked.

Hout is toch een heel mooi materiaal om mee te werken.

Bezit op dit moment een Scheppach hm2 Combi, staat op marktplaats, en een Inca compact, ook op marktplaats ☺

De reden is dat ik afgelopen vrijdag een Inca Major heb kunnen kopen, en maandag de Inca vlakbank ga ophalen.

Dan is het feestje voorlopig wel even compleet, en met mijn beperkte werkruimte krijg ik ook wat lucht.

Heb al veel gelezen op dit Forum, en blijft leuk om mensen met de zelfde passie te zien schrijven

Zal mijn eerste werkstuk posten als het zo ver is....
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op het forum Patrick! Qua gereedschap zit je er al aardig goed in zo te lezen, daar kan je al aardig mee uit de voeten. :)
 

Pwiggy

Actieve deelnemer
18 dec 2013
51
3
Heiloo
Tja, aan de spullen mag het niet liggen toch, maar nu eerst maar eens wat gaan maken zegt mijn vriendin ☺
 

Hobbyzager

Nieuw lid
23 apr 2016
5
0
NoordHolland Noord
Dag Patrick, mooie spullen zo te lezen! wellicht nog ns een aantal knappe delen eik nodig? ik woon in je buurt (Wieringerwerf) en heb sinds kort een boomzaag met een eigen voorraad eiken.
mvg Jelmer
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.