verborgen zwaluwstaarten

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Knap vakmanschap! Maar moet dat in zo'n onnozel kostuum? Daarmee benadrukken ze dat handgereedschap iets van een ver vervlogen tijd is, terwijl dit niet het geval is.
 

WR1944

Oud hout
Knap vakmanschap! Maar moet dat in zo'n onnozel kostuum? Daarmee benadrukken ze dat handgereedschap iets van een ver vervlogen tijd is, terwijl dit niet het geval is.

Waarschijnlijk is het je ontgaan maar de video is opgenomen in Williamsburg, een stadje uit de tijd dat de Engelsen er het voor het zeggen hadden. De koloniale periode dus. Ik ben blij dat zaken als Colonial Williamsburg in stand worden gehouden want historisch besef zoals dat ik Europa aanwezig is bestaat er nauwelijks. Maar dan moet het wel een vleugje Disneyworld krijgen want daar zijn ze mee opgegroeid.

Een willekeurig krantenbericht uit mijn omgeving geeft aan hoe makkelijk men iets tegen de vlakte gooit als er geld te verdienen valt.
http://www.mcall.com/news/local/parkland/mc-king-george-inn-offices-20150521-story.html
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Hij maakt de verbinding sneller dan dat ik hem bij mijn salontafel heb gemaakt. Blijft een mooie verbinding om te maken met een moeilijkheidsgraad.
Groet Jos
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.