Kleine sidetable met zwevend blad

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Hallo,

Na de nodige klussen in huis eindelijk tijd gevonden om weer wat met hout te gaan doen.
Voor de slaapkamer moest nog steeds een kleine sidetable gemaakt worden waar het sierraden kistje op kon staan.
In de slaapkamer is alles van eiken met donker amerikaans noten. Gelukkig kon ik in de houthandel nog het juiste noten vinden.
In het ontwerp geprobeerd om het sierlijk en lichtvoetig te laten worden. Met het eindresultaat ben ik zelf erg tevreden.

Groet Jos.

IMG_6851 resize.jpg

IMG_6854 resize.jpg

IMG_6857 resize.jpg
 
P

Pel

Guest
Het is een prachtig tafeltje geworden Jos, vooral het zwevende blad komt heel mooi uit, en natuurlijk ook de uitstekende hout keuze.

Groet Pel.
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
3
Jeetje Jos, wat een beauty!
Vooral die scherp weglopende "underbevel" van het blad spreekt mij zeer aan, als ook de sierlijke pootjes. Beetje in de stijl van Garret Hack, ken je die?
Compliment, Jaap Bri
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.777
931
Leeuwarden
Prachtige sidetable Jos! Altijd een groot genoegen om jouw mooie werkstukken te zien. Ik hoop dat je op de komende open dag hout in oktober met een aantal stukken op onze forumstand komt!!!

Fons
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Hallo,

Dank voor de complimenten.
Zzoemie: ik heb er een tekening van en die zal ik wel plaatsen. Ben nu op mijn werk maar wanneer ik morgen de tijd er voor vindt zal ik kijken of ik die kan plaatsen.
Fons: Ik ben niet zo van het staan op een beurs. Dus dat zal het dan ook niet gaan worden. Eén ieder zal het moeten doen van de plaatjes die ik maak van mijn werk.

Groet Jos
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.