schaal met deksel

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Mooie schaal en deksel Ronny, ik moet nog wel even wennen aan de finial, ben er nog niet uit of dat komt omdat deze vrij breed is in verhouding of omdat de kleur anders is.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Strak gedraaid en strak afgewerkt !! Qua vormgeving had ik ook iets anders gekozen maar dat is meer persoonlijke smaak.
 

Ronny63

Actieve deelnemer
24 aug 2014
691
28
Vlaams Brabant (be)
Mooie schaal en deksel Ronny, ik moet nog wel even wennen aan de finial, ben er nog niet uit of dat komt omdat deze vrij breed is in verhouding of omdat de kleur anders is.
Het is mijn eerste finial, en had iets anders in gedachte. Het is deze vorm geworden door de ingeving van het moment. De eigenlijke bedoeling was om het deksel in padoek te laten eindigen op een smallere steel, met Magnilia bol erop, maar die steel is er afgebroken. Dus heb ik het deksel doorboord, er een houten rond staaje in gelijmd en de bol aan de binnenkant gelijmd en rap een finial gedraaid bovenkant.
Ronny
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Heel mooie kleurencombinatie. Hou er rekening mee dat het deksel uit padoek tot donker bruin kan worden als het blootgesteld is aan zonlicht.
De vorm en afwerking is ook prachtig gedaan.
Proficiat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.