Stackable tool tray

Guillaume d

Actieve deelnemer
14 dec 2015
33
0
Filmpje met reclame verwijderd. Dit is echt uw laatste waarschuwing Guillaume d!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Netjes gemaakt en een leuk idee.
maar ik zou toch eens gaan nadenken over stofafzuiging.
Ik neem aan dat je een stofmasker draagt maar ik zie wel heel veel stof liggen overal.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Nou Guillaume, we zullen je even helpen ;)

.....
maar ik zou toch eens gaan nadenken over stofafzuiging......
Daar zal z'n sponsor vast wel een oplossing voor hebben! Ook die zal veiligheid en gezondheid hoog in het vaandel hebben, toch?
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
zijn handcirkelzaag heeft wel een afzuigpunt en een slangetje.
Dat had ik in zijn review al gezien.
Ik zou er zeker een stofzuiger op aansluiten.
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Alleen nog een klein stukje tekst bij de link en het is compleet ;)
Daar hebben we onlangs een heel topic over gehad, schijnbaar is dat nog niet echt bij Guillaume doorgekomen.

Netjes gemaakt en een leuk idee.
maar ik zou toch eens gaan nadenken over stofafzuiging.
Ik neem aan dat je een stofmasker draagt maar ik zie wel heel veel stof liggen overal.
Ook daarover heeft hij in eerdere topics al van verschillende mensen tips gekregen.

Schijnbaar valt het kwartje nog niet....en dat is jammer als het over gezondheid gaat.

Maar eerlijk is eerlijk, leuk filmpje Guillaume.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Vermoed dat hij niet terug kijkt op zijn topics op het forum. En alleen terugkomt voor reclame voor zijn youtubekanaal. Want hoeveel reacties en tips hij hier ook krijgt, daarmee verdient hij niks. Enkel de hits op youtube tellen nog. Jammerlijk gebruik van het forum dan (zegt zelfs een newbie)

Voor de rest mooi filmpje.

Groetjes Jolien
 
P

Pel

Guest
Netjes gemaakt en een leuk idee.
maar ik zou toch eens gaan nadenken over stofafzuiging.
Ik neem aan dat je een stofmasker draagt maar ik zie wel heel veel stof liggen overal.

Guiliaume is nogal kort van stof;)

Groet Pel.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Dit MDF-stof is het asbest van de toekomst als je de longartsen mag geloven.
Tot 25 jaar geleden werd er op dezelfde manier met asbest omgesprongen; zagen, slijpen, enz. van Eternit; en als je een kapje opdeed en oortjes in was je een watje!
Maar ja, als hij gesponsord wordt door PowerPlus kan hij met een slimme letselschadeadvocaat deze wellicht ook aansprakelijk stellen.
 
P

Pel

Guest
Ik gebruik altijd de afzuiging en met zagen, ook gehoor bescherming, ik ken al verschillende mensen die constant een vervelende piep in hun gehoor hebben, tinnitus genaamd. Daar ben je dan mooi klaar mee, want het schijnt dat er niets aan te doen is. Een zakdoek was vroeger de enige bescherming die wij hadden als je golfplaten moest leggen, s'avonds was je dan zo wit grijs als een sneeuwman. Gelukkig zijn op het ogenblik de arbeidsomstandigheden veel verbeterd. De jongen staat er nu natuurlijk niet bij stil wat dat stof allemaal met hem kan doen, en een afzuiging monteren of aansluiten dat kost tijd, en die wordt er vaak helaas niet voor genomen.

Groet Pel.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ook Ik heb altijd gehoorbescherming tijdens het werken op zowel op werk als thuis.
Ik heb een schijthekel aan herrie.
vooral perslucht is vreselijk.
stofafzuigen doe ik zoveel mogelijk maar ik zou wel mijn stofmasker vaker moeten dragen.
Ook met de handzaag.
Die kan ook behoorlijk stuiven.
zal er maar eens gewoonte van maken em altijd op te doen.
zonde van mijn longen om het niet te doen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.