even voor stellen

ramonvalk

Nieuw lid
8 jan 2016
11
0
Hallo allemaal ik ben Ramon en kom uit klazienaveen.
Ik bezoek dit forum ongeveer half jaar en heb besloten om te starten met houtbewerken als hobby . Ik heb een mooie ruimte beschikbaar hier voor bij huis die heb ik voor dit doel geisoleerd en ben ik aan het af werken .dat is bijna klaar Binnen kort kan ik dan echt beginnen met hobbyen (eerst nog sparen voor apperatuur😊) het lijkt me leuk om de vooruit gang met jullie te delen .
En evt om advies te vragen aan jullie ( bezoekers van het forum) kan iemand mij vertellen hoe ik fotos kan toe voegen ? Dat is me niet hellemaal duidelijk
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Welkom! Foto's zijn toe te voegen met de button met het vierkantje ikoontje met de boom erop.
Klazienaveen, een provinciegenoot!
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Ramon, foto's toevoegen, button insert image klikken, dan van computer, dubbel klik op foto die je in wil voegen, uploaden foto. Denk er wel aan dat waar de cursor staat daar komt de foto te staan.

Groet Pel.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hallo Ramon, welkom op het forum! Succes met sparen, als je het virus te pakken hebt wordt het een kneiterdure hobby... ;)
 
P

Pel

Guest
Goed aan het isoleren zo te zien Ramon, hoe ga het afwerken?

groet Pel.
 

ramonvalk

Nieuw lid
8 jan 2016
11
0
Hoi pel ik heb er osb en gipsplaten overheen geplaats .
Ik heb afgelopen weekend de wanden en het plafond geschilderd;)
 
P

Pel

Guest
Mooie steriele operatie kamer Ramon, het ziet er gelikt uit nu het handgereedschap en de machines nog, en niet te vergeten waar wij het liefst met onze handen me werken, hout.

Groet Pel.
 

ramonvalk

Nieuw lid
8 jan 2016
11
0
Hoi pel me maatje vroeg ook al of er een tandarts praktijk in moest komen :) . Het was altijd vrij donker in de garage vandaar dat ik het wit heb gesaust. Binnenkort ga ik beginnen met het maken van een werk bank . Ik ben alleen nog aan het uitvogelen hoe ik de ruimte moet gaan indelen .vind ik lastig omdat de ruimte vrij smal is (2.9m)
Dus als iemand tips of ideeen heb hoor ik het graag
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
wat betreft het indelen, wil je meer met handgereedschap werken of meer met machines? welke machines wil je aan gaan schaffen?

indien je veel met handgereedschap wilt gaan werken zou ik een werkbank in het midden zetten met een goede loopruimte er omheen. indien je meer met gereedschap wilt gaan werken zou ik bijvoorbeeld je vlak vandikte tegen een muur aan zetten, en als je paneelzaag/tafelzaag dan heb je de meeste loopruimte in het midden.

PS vergeet een goede stof/spaander afzuiging en reiniging niet. je ruimte is vrij gesloten dus stof zal niet gaan liggen zolang je bezig bent!
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Lekker bezig Ramon, geen half werk!

Wat is je verlanglijst qua gereedschap? Of beter nog, waar liggen je interesses wat je wil gaan maken? Ga je voor het fijne werk, of wil je bijvoorbeeld meubels enzo gaan maken. Dat is ook wel bepalend wat voor machines je aan gaat schaffen denk ik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.