deep hollowing tool

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Vandaag heb ik hem eindelijk besteld.

Mijn favorite set voor het zware uitholwerk.
De Pro-form advanced kit van het nieuw zeelandse "Woodcut tools"
Sinds ik de cursus bij Martin Adomat heb gedaan wist ik het zeker, dit wordt mijn uithol-set voor het grote werk.
De kleinere broer "flexi-cut" heb ik al (gekocht bij Killinger) en werkt ook geweldig maar Killinger kan de Pro Forme niet leveren. Als ik de set in Europa (Duitsland of Noorwegen) bestel kost hij zo'n dikke €200 meer als in nieuw zeeland.
Nu komt in het voorjaar een broer over uit Australie en hij brengt voor mij de set mee die ik bij Woodcut in Nieuw-Zeeland heb gekocht en naar Australie laat opsturen.
Dus nu maar even geduld hebben maar ik ben blij met de nieuwe aanwinst.

PROKIT03.jpg
 
P

Pel

Guest
Nou Rien, hij moet nogal een wereldreis maken voor dat je er mee aan de slag kunt. Ben benieuwd naar de resultaten van je nieuwe tool, maar jou eerder werk te hebben gezien worden dat zeker weer wonderbaarlijke mooie draaiwerken.

Groet Pel.
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Nou Rien, hij moet nogal een wereldreis maken voor dat je er mee aan de slag kunt. Ben benieuwd naar de resultaten van je nieuwe tool, maar jou eerder werk te hebben gezien worden dat zeker weer wonderbaarlijke mooie draaiwerken.

Groet Pel.

Ik geloof dat Marcel van Berkel hem ook heeft en die heeft hem ook een wereldreis laten maken.
Overigens als ik hem in Duitsland koop en 200 euri meer betaal dan heeft hij ongeveer de zelfde km. gemaakt.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Zit er in Nederland dan niemand die woodcut verkoopt? Ruik ik hier kansen? :)
Ik gebruik zelf ook een woodcut beitel, die met de verwisselbare tip... ben ik erg content over...
Groeten vanaf Tenerife...
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Zit er in Nederland dan niemand die woodcut verkoopt? Ruik ik hier kansen? :)
Ik gebruik zelf ook een woodcut beitel, die met de verwisselbare tip... ben ik erg content over...
Groeten vanaf Tenerife...

Ik heb je die sugestie al eens voorgelegd Ronald, 1 in Duitsland 1 in Noorwegen en dus ook een in England.
En als je dan meteen na de eerste gegeven cursusen nu al op Tenerife zit kun je misschien meteen even doorvliegen naar New Sealand.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.