Schuurmachine

Leo Oppel

Nieuw lid
23 feb 2016
2
0
Hallo,
Kan iemand mij helpen aan de werktekening van de 1x42 belt sander van Matthias Wandel zie bijlage zou er zeer blij mee zijn kan verstuurt worden via een zip file naar me e-mail adresstrip_sander.png
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Wees moreel sterk en betaal die man gewoon voor een tekening vind ik! Nu doe je een oproep aan forumleden om hem te benadelen.

Fons
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Zelf ben ik geen voorstander tekeningen die te koop zijn, via deze weg gratis proberen te krijgen. Maar wie weet, misschien lukt het je.

klaas0639

Daar hebben we het al eens uitgebreid over gehad in een topic. Mag iemand die heel veel zeer goed gedocumenteerde gratis info op het net zet niet een kleine vergoeding hiervoor vragen.
Het bedrag is zeer bescheiden en gemakkelijk te betalen. Ergens deze tekeningen kopieeren is gewoon stelen. Vind het wiel zelf uit aan de hand van zijn filmpjes. Is waarschijnlijk veel duurder.
 

Leo Oppel

Nieuw lid
23 feb 2016
2
0
Hallo,
fijn jullie reactie te lezen
Volgens mij heet het hier toch tekening delen toch? dus waarom zou ik dat eerst niet proberen
 
P

Pel

Guest
@Leo, tekening die jezelf maakt kun je met de hele wereld delen, maar niet andermans tekeningen.

Groet pel.
 

vikingpirate

Nieuw lid
17 nov 2015
8
0
Inderdaad, en zeker voor de prijs van 8 dollar zou ik zeggen, gun die man gewoon zijn geld.

Zou ik ook zeggen maar laatst de bandsaw tekeningen gekocht nou sorry, wat een fouten en soms staan de maten er niet bij, en andere 4 keer in het zelfde aangezicht.
Dus ik vind dat de heer wandell maar eerst een cursus tekening lezen en maken mag volgens want echt er klopt geen bal van.
 
Laatst bewerkt:

vikingpirate

Nieuw lid
17 nov 2015
8
0
Klopt niet wat je zegt, want op de website staat zelfs, dat je gekochte tekeningen mag delen met vrienden. Ja hoever gaat het begrip vrienden.
En verder is hij ook niet heilig want hij geeft aan dit naast zijn werk te doen en verder niks verdient ermee, alleen valt hij door de mand, omdat hij zelf aan geeft een showmodel gemaakt heeft voor een beurs en,zeg nou zelf dat doet hij echt niet voor niks.
Dus heilig?? Ik heb mijn vraag tekens... 😉
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.