Welke winkel voor Festool TS-55 in NH

Toonie

Actieve deelnemer
7 jan 2014
32
0
Nu wilde ik eigenlijk mijzelf een invalzaag kado doen.Na enige tijd twijfelen ga ik toch maar voor de ts-55. Nu heb ik een mooie set gezien incl. 2 linealen van 1400 voor net iets meer dan 500 euro bij toolprof.nl
Mijn ervaring is met gereedschappen dat ik ze liever bij een winkel koop in geval van defecten en ben ik best bereid daar iets meer voor te betalen. Maar na een hoop zoeken heb ik nog niet echt een winkel in de regio gevonden die iets duurder is. Het gaat dan zomaar 80 euro omhoog. Dus mijn vraag is dan ook of iemand goede ervaring heeft met de bovengenoemde webshop of weet een winkel tussen leiden en amsterdam die niet veel duurder is en waar ik hem het liefst zo nog kan halen :)

Alvast bedankt
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Welke bovengenoemde webshop?
Haal zelf meestal bij de Bomij. Net wat je zegt, je hebt een toonbank om op terug te vallen als er problemen zijn.
Deze is echter wel wat duurder, ondanks dat ik 10% korting heb met hun klantenpas. Maar die paar tientjes heb ik ervoor over. Bomij zit in elke grote stad, dus er zit er vast eentje dichtbij je.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik ben er bijna zeker van dat deze prijzen exclusief BTW zijn.
Mvg,:).

Ik 100%, net even het artikel in de winkelmand gegooid en daar staat expliciet bij dat de BTW er niet in zit. Toolprof en Toolstation bieden 'm wel aan voor vergelijkbare prijzen inc. BTW. Maar dat zijn weer webshops. :)
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik 100%, net even het artikel in de winkelmand gegooid en daar staat expliciet bij dat de BTW er niet in zit. Toolprof en Toolstation bieden 'm wel aan voor vergelijkbare prijzen inc. BTW. Maar dat zijn weer webshops. :)
Ha die Klaas, het was ook 99,9% dus echt bijna, bijna, bijna.:D
Mvg,:).
 

Toonie

Actieve deelnemer
7 jan 2014
32
0
Sorry zie nu pas dat mijn reactie van gistermiddag niet geplaatst is..
Ik ben gistermiddag even bij rien langs gereden en hij heeft idd genoeg staan
Zowel knappe 2e hands als nieuwe.
Ik kijk nog even of ik hem via via ex btw kan krijgen want dat scheelt toch wel aanzienlijk.
Bij toolprof is hij met 518 incl btw het goedkoopst..bij toolstation is hij 538 incl btw. Voelt al wat fijner om hem aan de balie te kopen.Alleen weet ik niet hoe die omgaan met defecten en garanties etc..

Ik ben in ieder geval over 1 ding zeker uit en dat is dat de ts75 afvalt. Twijfelde om die te kopen bij rien want hij heeft een nette 2e hands liggen.maar hij is mij toch iets te groot voor het gemak.

Ik ga er nog even paar nachtjes over slapen :) tnx allemaal voor de feedback
 

Toonie

Actieve deelnemer
7 jan 2014
32
0
Kon de verleiding vanmiddag niet langer verdragen en heb bij de toolstation de ts55 gekocht incl 2x de fs1400.
Tnx voor de feedback
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.