Bessey UniKlamp ervaringen?

Loki

Actieve deelnemer
13 okt 2009
34
0
Groningen
Heeft iemand ervaring met de Bessey UniKlamp lijmtangen? Ze zijn niet duur, maar zijn een stuk lichter en heel wat minder spankracht vergeleken met de Bessey REVO KR en KRV (7000 N) of de geheel stalen lijmtangen (5500 N)
Is die 1500 N genoeg om goede verbindingen te maken?

257262w.jpg
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Bij ons gebruiken ze ze in de werkplaats.

ik heb begrepen dat de Jet klemmen beter en goedkoper zijn, kijk maar eens op Ebay ;)
 

Loki

Actieve deelnemer
13 okt 2009
34
0
Groningen
Ik kan die 600x80 UniKlamp hier in de buurt kopen voor 14 euro ex. BTW, dus ook geen verzendkosten. Daar kan ik die Jet's niet voor krijgen. :p

Maar hoe bevallen ze?
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Hansalmere zei:
dat is een spotprijsje, heeft die leverancier een webwinkel ?

hans

Ik heb ze besteld via tooler.nl

wel frapant dat we de laatste tijd op dezelfde materialen azen...

Bram
 

Loki

Actieve deelnemer
13 okt 2009
34
0
Groningen
Ik had ze gezien bij Bus.nl, dat zit hier in de buurt.
Die dingen zijn sowieso al zo goedkoop. Dat plaatje in mijn OP is van de officiële catalogus van Bessey en die adviesprijzen zijn daar ook zo laag. Ik ben er alleen nog steeds niet achter hoe de kwaliteit is van deze klemmen en heb helaas ook geen tijd om langs te gaan.
 

annette

Actieve deelnemer
10 apr 2008
163
0
www.fingerprintfurniture.nl
het zijn prima lijmtangen ,vooral voor kleiner werk.zoals alle bessey produkten van goede kwaliteit.het plastik is heel sterk en kan heel wat hebben.ik gebruik ze al jaren-ook de grotere versie en het zijn de meest veelzijdige lijmtangen in de werkplaats.

annette
http://www.fingerprintfurniture.nl
 

Loki

Actieve deelnemer
13 okt 2009
34
0
Groningen
Ok, bedankt annette, ik zal er dan eens wat van kopen. Voor 60 euro 4 goede lijmtangen is een stuk beter dan de 160 die ik uit had moeten geven voor 4 REVO KR tangen van 600mm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.