ervaring met vlak van dikte bank Holzmann HOB 400V

P

Pel

Guest
Ik heb er geen ervaring in, maar het ziet er zeer degelijk uit, misschien Oostenrijkse Gründligheid?

Groet Pel.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.766
738
Enschede, Twente
Gezien de 'merken' die die firma voert (en er zit hier in Twente een vrijwel identieke qua aanbod, en in Duitsland ook) is het allemaal Chinees handels-spul. dat door wat kleur- en merkgedoe onderscheidend gemaakt wordt (dwz in prijsklassen opgedeeld om winst te maximaliseren).
Maar misschien heb ik het helemaal mis.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
Lijkt me toch voornamelijk een handelsbedrijf, als je hun smoelenboek bekijkt kom je geen enkele fabrieksmanager tegen, wel een werkplaats/magazijnmeester.

Fons
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Al komt het van de kaaiman eilanden.


De enigste vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en of deze positief is. (er zijn meer auto's van andere merken dan Mercedes en bmw.die de job goed klaren )
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Ts vraagt naar ervaring met dit merk.
Lijkt mij weinig van belang om een mening te hebben zonder inhoud. Is niet rot bedoeld, maar speculaties over iets wat niet bekend is
lijkt mij geen goede.
De enige ervaring die ik met Holzmann hen is de oude invalzaag, mits die van deze onderneming komt.
En met een lintzaag die precies hetzelfde is/ was als de scheppach 500
Prima machine waar die voor gemaakt is.
Holzmann verkoopt meer richting het oosten van europa, vandaar dat je het hiet niet zoveel ziet.
Net zoals het merk Lurem. In Belgie wat meer vertegenwoordigt dan hier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.