Werkplaats gezocht Tilburg e.o.

De Houtwerker

Actieve deelnemer
18 jan 2016
29
0
Tilburg
Weet iemand een geïsoleerde,verwarmde werkplaats te huur, ik groei zo langzamerhand uit mijn berging.
Graag in Tilburg e.o.
(En niet te duur natuurlijk)

Misschien is het delen van een ruimte met een ander forumleden ook een optie, denk niet dat ik de enige ben die hier mee zit

Gr.
René
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Ik volg het even, kom zelf ook uit Tilburg. Ik ben niet opzoek naar een ruimte, de ruimte die ik nu heb volstaat nog prima. Maar ben wel benieuwd en als je een ruimte hebt kom ik graag eens kijken.
 

De Houtwerker

Actieve deelnemer
18 jan 2016
29
0
Tilburg
Dag Korte,

Heb nu ongeveer hetzelfde oppv. Als jij
Maar sta op het punt om een VlakvanDiktebank aan te schaffen en dan wordt het allemaal wel krap.
Ik houd je op de hoogte

René
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Misschien eens kijken of er een kleine ruimte beschikbaar is op de spoorzone? Of een gedeelde ruimte? Dacht dat de gemeente juist dit soort bedrijfjes graag daar heeft. Heb je direct een goede locatie en kan je er misschien ook een deel reserveren als "showroom".

Zelf loop ik hier nog niet tegenaan, ben ook nog beginnend hierin dus mijn ruimte is voorlopig nog voldoende. Als ik eens een vlak-vandiktebankje nodig zou hebben dan kan ik naar de sociale werkplaats in Noord of in de buurt van de goirkestraat zit ook iets waar je cursussen kan volgen maar daar is ook "vrije inloop" dacht ik... Zal het nog eens nazoeken voor je.
En mocht je je eigen ruimte hebben met vlak-vandiktebank kan het zomaar zijn dat ik eens met een paar plankjes langskom
 

De Houtwerker

Actieve deelnemer
18 jan 2016
29
0
Tilburg
De Spoorzone had ik ook al aan gedacht maar had gehoord dat het toch niet echt goedkoop was, ga toch maar eens informeren bij de gemeente
En als ik m'n vlak-vandiktebank heb ben je altijd welkom hoor

gr. Rene
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.