Speelgoed voor Jeanne d'Arc

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
In haar topic geeft Jolien aan nog geen item te hebben voor meisjesspeelgoed. Nu heb ik thuis het boek "Houten speelgoed voor binnen en buiten", waarin een aantal projecten staan aangegeven. Deze heb ik na de opmerking van Jolien diverse malen doorgebladerd en ik begrijp haar opmerking. Omdat dit wellicht aan mij kan liggen heb ik een paar foto's van de voorbeelden gemaakt. Mijn vraag aan jullie is nu: zit hier iets tussen geschikt voor meisjes en eenvoudig te maken?

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Hoe vriendelijk Ronald!
Het lijkt me echter wel relatief simpel om dit te maken, als je een figuurzaagmachine hebt. Maar het is niet echt mijn bedoeling om groot te investeren in mijn project doordat het op vrijwillige basis is :). Ik hou echter wel iedere dag kapaza en 2ehands.be in de gaten voor echt goede koopjes! Laatst nog langs een lintzaag van 60 euro van Scheppach geslagen!
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Ik heb die 3 eendjes wel eens gezien toevallig bij een meisje en die er dol mee was . Deze eendjes hadden de as van de wieltjes net uit het midden waardoor ze waggelde
Lijkt me ook goed haalbaar
Als ik een meisje zou zijn wou ik toch zo een mooie racebolide :)
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ik heb die 3 eendjes wel eens gezien toevallig bij een meisje en die er dol mee was . Deze eendjes hadden de as van de wieltjes net uit het midden waardoor ze waggelde
Lijkt me ook goed haalbaar
Als ik een meisje zou zijn wou ik toch zo een mooie racebolide :)

Ja ben er echter zeker van dat de kleine meisjes daar ook blij mee zullen zijn! Maar de echte echte meisjes meisjes misschien niet.
Achja, we zien wel hoe het verder zal lopen en wat er nog op mijn pad zal komen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.