Op de koffie bij The Boktor in De Meern (Utr)?

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Hallo iedereen,

Bij het zoeken naar een zaagtafeltje kwam ik opeens op deze site. Hartstikke goed dus.
Al heel wat nachtelijke uurtjes lezend doorgebracht hier en (ook) al wat jaartjes bezig met hout.
Autodidact, dus niet helemaal groen als gras, maar tijdens het lezen van diverse topics heb ik wel wat vaktermen moeten googlen.
Ik heb een werktuigkundige opleiding en weet dus het eea over construeren. Ben rond de 50 jaar.
Ben redelijk nieuw in de omgeving van De Meern (Utr), dus de koffie staat altijd klaar voor een gezellige kennismaking in m’n werkplaatsje.

The Boktor
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ik weet niet of de Boktor wel welkom is op dit forum.....:mad:

We gaan er maar vanuit dat je gedrag hier anders is dan in de echte wereld :p, welkom!
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Welkom! En gelijk een mooi uitnodiging.
Na 5 jaar op het forum moet ik ook nog steeds termen en gereedschappen googelen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.537
welkom op het forum. ik ben net de hondjes nog wezen uitlaten op strijkviertel.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Boktor is altijd welkom
Ik heb wat notenhout dat is aangevreten door boktor wat een prachtig effect geeft
Alles heeft zijn mooie kant
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Boktor staat op de lijst van bij mij niet gewenste soorten. Is voor dit forum wel een uitdagende naam. Trouwens thee staat wel klaar.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.537
De rotonde met de bol is dat de rotonde die naar het nieuwe deel van het industrieterrein gaat? Ik kom uit utrecht dus ik parkeer aan de kant van de manege, bij het strandje. Als het je gezellig lijkt kom ik wel een keertje aanwaaien, stuur me maar een berichtje.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Bedankt voor het warme welkom.
Als Boktor voel ik me intussen al aardig thuis tussen alle houtwurmen hier :cool:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.