Speelgoed racecar 2.0

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Mijn limited edition racecar is klaar, maar ben er zo enthousiast over dat het geen limited edition meer zal blijven!
DSC01886-001.jpg

Groetjes Jolien
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Je kan het een limited edition blijven noemen door op elk exemplaar een uniek volgnummer te plakken/branden/snijden.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Goed gelukt met die race streep
Heb je ook al wat bedacht voor de meisjes ?
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hoi Jolien, heel mooie race auto, hij lijkt een beetje op de Ford Cobra waarmee de race van Monterial gewonnen werd in 1964, zoek maar ff op.
Succes met je project, het wordt er steeds mooier en beter van. Gr Stefke
 
P

Pel

Guest
Heel mooi Jolien, misschien een tip om voor kleinere wielen te gebruiken, krijgt hij nog meer een race uiterlijk?

Groet Pel.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Gaaf! Kan je ook een foto maken vanaf boven?

IMG_20160229_201753.jpg
Alsjeblieft Wooper! :)

IMG_20160229_131309.jpg
Ligt al een nieuwe serie klaar :). 2x beuk met meranti inleg, 2x meranti met beuk inleg, 2x mini-autotjes dennen met meranti inleg. Ben benieuwd! Zeker wanneer ze in de parafinne-olie komen te staan!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Goed gelukt met die race streep
Heb je ook al wat bedacht voor de meisjes ?

He heb helaas nog steeds niets voor de meisjes!
Maar misschien is dit ook niet nodig wanneer ik me bij een specifieke organisatie aansluit die verjaardagspakketten maken, dan is mijn bijdrage enkel aan de jongens. Of meisjes die zulk speelgoed ook leuk vinden. Elke moeite telt!

- - - Updated - - -

Heel mooi Jolien, misschien een tip om voor kleinere wielen te gebruiken, krijgt hij nog meer een race uiterlijk?

Groet Pel.

Vond het net iets hebben met die grote wielen eraan :) maar ga het nu met zo een streep erin er ook eens kleine wielen bijzetten! Eens kijken welk resultaat dat gaat geven :).
Bedankt voor de tip
 

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Ziet er super uit !! De voorwielen iets kleiner zou er denk ik wel mooier uit zien, de achterwielen mogen wat mij betreft zo groot blijven
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Meisjes speelgoed............. heb wel eens strijkplankjes en en strijkboutje gemaakt. Maar het is zo traditioneel. Poppen wagen is weer te groot. Dan de tolletjes en de molenwiekjes.

Ach als een kind maar echt speelgoed krijgt, van hout. Dan is elk kind toch gelukkig al zijn het maar twee blokken hout.
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Het manneke wat hier rondloopt heeft bergen speelgoed, maar het liefste speelt hij met mijn afvalhout en helpt een handje al is dat nog vrij beperkt met z'n 3 jaar.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ziet er super uit !! De voorwielen iets kleiner zou er denk ik wel mooier uit zien, de achterwielen mogen wat mij betreft zo groot blijven

Dit idee zat eerder ook al in mijn hoofd! Dus ga ik nu zeker een kans geven! :D

12788664_10207470573396749_1381095208_o.jpg

Super benieuwd naar het resultaat!
 
Laatst bewerkt:

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Jij zult toch als beste weten wat meisjes leuk vinden! Roept u maar, en wij zullen vinden :cool:

Haha ja! Maar ik speelde vroeger ook met auto's enzo :D. De ideetjes die ik heb:
- Poppenwagen => te groot in vergelijking met de auto's en dergelijke
- Poppenhuis => idem
- Figuurtjes van dieren uitgezaagd => geen figuur- of lintzaag ter beschikking.
- Een tolletje => geen draaibank
- Theekannetje met tasjes => idem

Dus mijn mogelijkheden zijn redelijk beperkt haha
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Haha ja! Maar ik speelde vroeger ook met auto's enzo :D. De ideetjes die ik heb:
- Poppenwagen => te groot in vergelijking met de auto's en dergelijke
- Poppenhuis => idem
- Figuurtjes van dieren uitgezaagd => geen figuur- of lintzaag ter beschikking.
- Een tolletje => geen draaibank
- Theekannetje met tasjes => idem

Dus mijn mogelijkheden zijn redelijk beperkt haha

Wellicht zit hier iets tussen.....

http://www.woodworking.nl/showthread.php?17255-Speelgoed-voor-Jeanne-d-Arc&p=183971#post183971

:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.