Boekje gekocht en een dunne afsteker

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Gisteren even wezen kijken in de nieuwe Baptist toko op de Vlamoven. Ik wilde een boek kopen en besloot om dat op locatie te doen, ik wilde sowieso al langsgaan. Na het inkijken van diverse boeken gekozen voor Turned boxes van Chris Stott. Staat niets nieuws in wat je op Youtube ook niet tegenkomt, maar ik ben wat lezen betreft van de oude stempel, soms vind ik het heerlijk om een boek in mijn handen te hebben. En ja, ik heb best veel op een E-reader staan ook, maar toch...

Gelijk een dunne afsteekbeitel gekocht, degene welke bij mijn 1e draaibankje meekwam is nogal een dikke. Ik zag deze hangen en het is dezelfde als we bij Christiaan Jorg hebben leren gebruiken, dus gelijk meegenomen.

20160225_195047.jpg

Overigens, ziet er ruim en netjes uit bij Baptist, erg veel spullen voor de houtsnijder en beeldhouwers nu, echt top!
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Mooi boek met voorbeelden in juiste verhoudingen en schitterende afwerking. Kom maar op de foto's...............
vr.gr. Jan Pranger.

Komt goed Jan, eerst ff hout scoren, met mijn huidige pen blanks zal ik niet ver komen :). Verbaasd me niets dat jij dit boek kent, moest bij een paar werkstukken wel even aan jouw stijl denken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.