Even voorstellen, een IT'er die na werktijd met hout speelt

Woodlex

Actieve deelnemer
2 jun 2014
62
5
Duiven
Hallo allemaal,

Al een hele tijd lees ik hier dagelijks de berichten mee en dat bevalt mij heel goed. Mooi om te zien dat een forum als dit veel kennis kan overbrengen en ook enthousiasme kan opwekken (in ieder geval bij mij). Daarom mij nu toch maar ook eens voorstellen.

Mijn naam is Lex (44 jaar) en woon met mijn gezin in Duiven, vlakbij Arnhem. Mijn dagelijks werk speelt zich af in de automatisering dus kom veel in aanraking met computers en heb dan ook in huis van alles geautomatiseerd. Om na een dg denkwerk ook eens iets met de handen te doen wil ik in de avond graag "iets" met hout doen. Van lampjes in de tuin tot en met een boekenkast op zolder en bureau op de werkkamer. Qua niveau haal ik bij lange na niet wat ik hier allemaal voorbij zie komen, maar plezier beleef ik er in ieder geval wel aan.

Vandaag komen de filters van Kor binnen en zal ik ook mijn eigen fijnstof filter gaan bouwen. Als ik het aandurf post ik resultaat tegen de tijd dat het klaar is. Mijn werkplaats heb ik mijn garage en deel ik met wat fietsen en voorraadkasten. Niet zo fijn als ik zo willen, maar tevreden tot nu toe. Wel beetje stoffig en vandaar de bouw van de filterunit.

Mijn belangrijkste gereedschap bestaat uit een Kitty 419 zaagtafel, bovenfrees, lamellenfrees en bandschuurmachine.

Zoals ik al schreef krijg ik wel inspiratie van de mooie dingen die ik hier zie en in dat kader ook een vraag. Ik zou het enorm leuk vinden om eens bij een van jullie mee te kijken in de werkplaats. Ben daarom ook erg benieuwd naar leden die bij mij in de buurt wonen en het wel leuk vinden om eens wat ervaringen uit te wisselen. Lijkt mij erg leuk!

Lex

Tuinlampen.jpg
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.786
933
Leeuwarden
Welkom op het forum! Je bent en van de vele ICT-ers die op het forum actief zijn;)

Mooi om je eerste werkstukken te zien. Veel plezier hier!

Fons
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Lex, je bent bij mij altijd welkom, alleen moet daarvoor naar Limburg, wat het maken van allerhande dingen van hout je hoeft je hier nergens voor te schamen. we zijn allemaal ook eens moeten beginnen, mijn gezegde is dan ook, het is niet zo belangrijk wat je maakt, als je maar wat maakt, en er plezier in hebt.

Groet Pel.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op het forum! Het lijkt wel of veel IT'ers toch de kriebels hebben met de handen ook nog wat te maken, anders dan met code of advies! :) En als de tuinlampen op de foto een eigen fabricaat zijn, dan hoef je je mijns inziens nergens voor te schamen! ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.