Wat vragen over de scheppach HBS-32 vario lintzaag

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik heb altijd begrepen dat domme vragen niet bestaan maar vind wel je verwachtingspatroon op een antwoord van je vraag erg ongeduldig.
Je stelt gisterenmiddag je vraag en vandaag verwijderd je het met deze melding.
Denk je nu echt dat iedereen je vraag al gelezen heeft?
Ik toevallig wel (vanwege mijn belangstelling in gereedschap) en was op zoek naar het antwoord.

Mvg,:).
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Ik heb het verwijderd omdat het echt een domme vraag was, en niet een verwachtingspatroon.

Het was een kwestie van opmeten en de zoekfunctie op het forum. maar het stond er inderdaad wat ongelukkig geschreven en heb het even aangepast.
 
Laatst bewerkt:

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
OK, blijf toch een feit dat domme vragen niet bestaan.
Je had b.v. kunnen schrijven: “gevonden het is opgelost”
Maar goed ……kan ik nu de bestanden over de Scheppach HBS-32 vario lintzaag deleten?
Mvg,:).
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
De bestanden zijn altijd zeer welkom.

En over de domme vragen verschillen onze meningen sinds kort, eergisteren vroeg iemand mij of ik mijn hond wilde ruilen voor een racefiets, het ergste was dat die het nog meende ook, daarvoor deelde ik je mening dat ze niet bestonden.

Maar dank, dat je de moeite heb willen nemen om wat bestanden op te zoeken, via google en het forum kwam ik daarmee niet verder.

Gr, Rob
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
De bestanden zijn altijd zeer welkom.
En over de domme vragen verschillen onze meningen sinds kort, eer onderdelen gisteren vroeg iemand mij of ik mijn hond wilde ruilen voor een racefiets, het ergste was dat die het nog meende ook, daarvoor deelde ik je mening dat ze niet bestonden. Maar dank, dat je de moeite heb willen nemen om wat bestanden op te zoeken, via google en het forum kwam ik daarmee niet verder. Gr, Rob

Hierbij de files:

Bekijk bijlage HBS 32 vario lintzaagmachine handleiding.pdf
Bekijk bijlage onderdelen Bandsaw hbs 32 vario.pdf
Bekijk bijlage Scheppach lintzaag hbs 32 vario.pdf

Mvg,:).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.