PDA

Bekijk Volledige Versie : Een "schilderij" van hout

Woruta
05-02-16, 20:01
Vandaag kreeg ik de mailing van Masave, met daarin wat prachtige gespiegelde setjes. Een van zijn commentaren zette me aan het denken, namelijk dat een setje zo mooi was, dat je hem wel aan de muur zou willen hangen...

Nou, waarom niet?

Sierlijstje maken van mooi geeboniseerd hout ofzo en daarin een paneeltje van een mooi stuk hout.
Is er iemand die zoiets aan de muur heeft hangen?

Gr! Wouter

Lars.
07-02-16, 13:54
Ik heb geen gespiegeld setje aan de muur hangen maar wel mooie plank ziricote!
42870
Eigenlijk speciaal ook gekocht om op te hangen :):)

Willems Ontwerp
07-02-16, 13:59
Pas geleden twee setjes fineer gekocht voor dit doel. Als ik er aan begin zal ik het proces vastleggen en posten.

Pel
07-02-16, 14:21
Lars, ben voorzichtig met zulke foto's te laten zien, een kennis van mij, groot verzamelaar van wapens, heeft de helft van zijn omvangrijke collectie in moeten leveren door enkel ambtelijke azijn pissers.

Groet Pel.

Pine
07-02-16, 14:23
Ik heb geen gespiegeld setje aan de muur hangen maar wel mooie plank ziricote!
42870
Eigenlijk speciaal ook gekocht om op te hangen :):)
Je hebt de boel wel moeten beveiligen ;)

Lars.
07-02-16, 18:32
Lars, ben voorzichtig met zulke foto's te laten zien, een kennis van mij, groot verzamelaar van wapens, heeft de helft van zijn omvangrijke collectie in moeten leveren door enkel ambtelijke azijn pissers.

Groet Pel.

gelukkig weet ik precies wat wel en niet mag, al de wapens zijn 100% legaal:) Het enige probleem is dat de politie zelf hier niet altijd op de hoogt van is:p

Wimmel
07-02-16, 21:32
Gelukkig heeft de politie ook modernere wapens :).

Leuke verzameling Lars!

O Peatey
07-02-16, 22:03
Gelukkig heeft de politie ook modernere wapens :).

Dat denk je maar. Bij Jaap in Friesland rijd de politie (lees veldwachter) nog op varkens en schieten ze met een katapult.

Pel
07-02-16, 22:07
gelukkig weet ik precies wat wel en niet mag, al de wapens zijn 100% legaal:) Het enige probleem is dat de politie zelf hier niet altijd op de hoogt van is:p

Dat dacht die kennis van mij toen ook maar was wel de meer als de helft van zijn collectie kwijt, hij had geweren met dicht gelaste loop, kwam de opmerking, dat als hij dat uit ging boren dat het weer een gevaarlijk schietklaar wapen was! Hij heeft er heel, heel veel gezeik mee gehad, ik denk maar aan het gezegde, wat niet weet wat niet deerd.

Groet Pel.

mans
07-02-16, 23:01
Dat denk je maar. Bij Jaap in Friesland rijd de politie (lees veldwachter) nog op varkens en schieten ze met een katapult.

hier ook nog.:D
42894