copieerring

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Beste forummers

Al enige tijd ben ik opzoek naar een copieerring diameter 24 voor mijn festool of 2000 bovenfrees.
Is er iemand die er eentje heeft die ik kan overnemen.
Omdat de onderdelen voor mijn frees vorig jaar uit de handel zijn genomen is deze niet meer te bestellen.

Alvast hartelijk bedankt

Peter
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Mams ma

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ben op zoek voor de of 2000. Welke u omschrijft is voor de of 2200.
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
he dat zou fijn zijn, ga ze morgen eerst bellen. Ik had er 1 bij toolnation besteld daar stond op de site ook de juiste afgebeeld, maar ik kreeg die van de 2200 geleverd.
Na een telefoontje naar toolnation bleek dat de juiste niet meer leverbaar was. Omdat ook de levering lang duurde, hebben ze het toch keurig opgelost. Ik kreeg m,n geld terug en de gekregen ring mocht ik houden.

gr peter
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Hoi menno

Nee helaas het is niet gelukt. Hij staat overal goed op de site maar in werkelijkheid is het de ring voor de of 2200. Ook bij de ijzerhandel. Nu kreeg ik een tip van de ijzerhandel om in m.n 30 mm ring een bus van 24 telaten zetten. Is navragen of dat haalbaar is.

Gr peter
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Hoi Peter, wat dacht je hier van? Deze komen er nog bij.

Dan heb je gelijk een hele set tot je beschikking, en als je een andere frees koopt, koop je gewoon de daarbij horende set en dan kan je de geleidebussen daarop gebruiken. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.