aangeboden stam ebben, zonder spinthout, in uitzonderlijk diep zwarte kleur.

Electricben

Nieuw lid
22 sep 2015
1
0
Herwijnen
aangeboden: stam ebbenhout, geheel ontdaan van spinthout, in uitzonderlijk diep zwarte kleur. Top kwaliteit. Deze stam is sedert ± 1930 in familiebezit in Nederland en is winddroog opgeslagen in een donkere omgeving.
Ik heb hem nog niet opgemeten maar naar schatting 70 cm lang en ca 25 cm in doorsnede.
Bezichtiging op afspraak mogelijk in de omgeving Gorinchem. Prijs: op basis van actuele marktprijs. Bij interesse gaarne een PM.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik heb het idee dat de ts ook de max wil hebben met markt conforme prijzen, maar als ik die prijs toch moet betalen ga ik liever naar een goede houtzaak
kan ik zelf het hout uitzoeken met een bijbehorende prijs

een particulier heeft geen kosten en zou daarom alleen al onder een winkel prijs moeten zitten
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Ik moet ook zeggen dat ik nergens een plek kan vinden waar het hout duurder is dan de AF. Ze hebben wel heel veel en aardige mensen maar die prijs is minder leuk helaas:(
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.791
944
Leeuwarden
Het is maar de vraag wat in bepaalde gevallen duur is.... Voor de gemiddeld gezien kleine afnemers lijkt dat wel zo, maar als je hoge kwaliteit moet leveren en snel en efficiënt wilt werken kan het zeer de moeite waard zijn om de prijs te betalen voor echt goed uitgezocht hout waar je effectieve productie door krijgt en niet tegen onverwachte problemen oploopt.

Fons
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.451
397
Dordrecht
Prijzen van AF zijn proffesioneel in veel gevallen ook niet te doen. Productieflow/risicodekking of niet. Voor specifieke gevallen kan het nuttig zijn om een dergelijke high-end leverancier te gebruiken, voor de bulk echter niet.
Een vergelijk met een particuliere aanbieder lijkt me in deze op kwalitatief vlak echt niet gerechtigd. Alhoewel dat ook zeker niet bij ts vandaan komt, ik heb echter nog geen richtprijs gezien, dus ben benieuwd....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.