PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat voor lijmklem is dit?

WouterL
28-01-16, 19:25
Deze twee lijmklemmen kwamen op mijn pad maar ik heb geen idee waar ze voor dienen en hoe ze te gebruiken.
Dit zijn ze dus:
42191

Het enige wat ik kon bedenken was ze aan een andere F klem te klemmen. Maar ik zie nog niet helemaal voor mij dat dit de juiste manier is om ze te gebruiken.
42192

Met alle kennis en kunde op dit forum moet het haast wel dat iemand dit mij kan vertellen.:)

Wim Kluck
28-01-16, 19:36
Deze iss nieuw voor mij. Ik denk dat je hem juist geplaatst hebt. Je kunt op deze manier kanten lijmen.

PBT
28-01-16, 19:44
Dit is idd een klem om kanten te lijmen. De foto zoals je ze geplaatst hebt is zoals dit komt te zitte. Je klemt de f klem gewoon op de plaat en de andere klem zoals op de foto.

Athanor
28-01-16, 19:44
Dat is een toevoeging om van een gewone lijmtang een kantenlijmtang te maken om latten langs een plaatrand te klemmen.

Fons

Pine
28-01-16, 20:47
Aan het model handvat te zien zijn het waarschijnlijk klemmen van het merk lust
Bij mij komen ze vaak goed van pas ,minder lijmklemmen kruislings over elkaar

Roeland
28-01-16, 22:45
En schuurpapiertjes (drie dubbel gevouwen) onder de moederklem en je kunt super veel kracht zetten zonder dat deze verschuift!!
Echt top.

groetnis,

Roeland

henkverhaar
29-01-16, 11:38
Deze iss nieuw voor mij. Ik denk dat je hem juist geplaatst hebt. Je kunt op deze manier kanten lijmen.

Of een paneel vlak houden?

WouterL
29-01-16, 11:55
Heren, ontzettend bedankt voor de informatie! Zo zie je maar weer dat je niks met gereedschap kan als je niet weet waar het voor dient.

@Roeland. Goede tip! Dat zal ik zeker eens proberen.