Met toestemming :D

ImNaiki

Actieve deelnemer
21 jul 2013
97
0
Nederland
Na enige tijd meelurken op dit forum toch maar even voorstellen :)

In het dagelijks leven houd ik mij schuil onder de naam Albert met de leeftijd van alweer bijna 30...
Om genoeg centjes te hebben voor mijn nieuwe hobby (en betalen van rekeningen uiteraard) werk ik als systeembeheerder.

Dit jaar kreeg ik van vrouwtje voor de kerst een schaaf, met andere woorden ga jij maar eens met hout werken ipv computer :D

Vorig jaar was ik al begonnen met het maken van een werkbank, alleen door bepaalde redenen is die nooit echt 100% afgekomen, en tevens vele fouten in gemaakt. Bedoeling is ook om eerst de werkbank fatsoenlijk te maken.
Vrouwtje heb ook nog een wensen voor nieuwe houten meubels voor buiten, er moet nog een nieuw hekje worden gemaakt... al met al genoeg werk te doen :)
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
548
156
Zutphen
Je wilt niet weten hoe vaak ik links en rechts, boven en onder verwisseld heb om maar niet te spreken van andere meer serieuze fouten gemaakt heb. Het hoort er allemaal bij
 

ImNaiki

Actieve deelnemer
21 jul 2013
97
0
Nederland
van de fouten leer je het meest zullen we maar zeggen, Ik kijk nu ook heel veel naar de filmpjes van Paul Seller om zo kennis op te doen :)

En verzoeken van mijn vrouw zijn er al :p nieuwe meubels voor buiten :) Maar heb zoveel dingen in gedachten + mijn hele kleine schuur moet ook nog worden ingericht.. al met al genoeg te doen..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.