Introductie

ErwinL

Nieuw lid
29 sep 2014
14
0
Leeuwarden
Hey allemaal,

Ik ben Erwin, 27jaar, uit Leeuwarden. Ik lees al lange tijd mee en vond het nu wel eens tijd worden om mij voor te stellen, zo kan ik ook eens reageren op een topic zonder vanuit het niets te komen.

Heb zelf veel interesses, waaronder dus ook hout en andere materialen. In de praktijk ben ik er echter weinig mee bezig nog, momenteel ruimte noch geld om te doen wat ik wil. Ik heb zelf ook interesse in CNC technieken, voor sommige hier vloeken in de kerk, maar toch lijkt het hier ook steeds vaker voorbij te komen. Echter vind ik het ook weer leuk om tijden naar Japanse houtbewerkingstechnieken te kijken op bijvoorbeeld youtube.

In plaats van puur hout vind ik ook de combinatie met andere materialen zoals metalen, steen/beton of kunststof vaak erg geslaagd, net als wat mechanische componenten voor bijvoorbeeld 'space saving furniture' zoals die wel eens voorbij komen.

Ik zal eerst hoofdzakelijk blijven lezen, maar hopelijk kan ik in de toekomst ook iets laten zien hier!:)

Met vriendelijke groet,

Erwin
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Welkom !! Er is niets mis met CNC , nog is er iets mis met handmatig houtwerking. Voor de ene is de keuze een tijdsbesparing kwestie en voor de andere is het een keuze voor wat hem/haar het meeste plezier oplevert.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Welkom, Aangezien minimaal de helft van de posts die hier voorbij komen gaan over power tools, is cnc echt geen vloeken in de kerk. Hopelijk gaan we ook wat projectjes zien!
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Welkom op het forum Erwin! De Leeuwarders zijn niet zo dik gezaaid hier, fijn om weer een stadgenoot op het forum te treffen!

Fons
 

ErwinL

Nieuw lid
29 sep 2014
14
0
Leeuwarden
Excuus, lees veel mee, maar juist gemist dat er in mijn eigen voorsteltopic nieuwe reacties kwamen.

Dank voor de leuke berichten! Ook om meer Leeuwarders te treffen, had al wat van je werk gezien, erg leuk!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.