Waar kastinrichting kopen?

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Voor een volgend projectje ben ik op zoek naar kastinrichting. Meer specifiek: shoen-lades, schoen-ophangers (voor hoge "botten") en uittrekbare kleerhangers. Ik heb die al gevonden bij Hettich, maar viel bijna achterover van de prijs. Zo'n schoenlade kostte iets van 120 euro... met het gedachte van er een 3-tal te plaatsen loopt het wel enorm op...
Iemand een goede site waar je goedkoop Hettich kunt shoppen of andere sites (waar je als particulier kunt kopen)?

Sorry als het onderwerp niet in de goeie rubriek zit, ik weet niet precies waar ik de vraag moet plaatsen...

Alvast bedankt!
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Zelf maken? Drie strookjes multiplex volstaat! ;)

Hunto, ik heb ondertussen nog wat verder gezocht, oa op de sites die hierboven opgenoemd werden, maar je opmerking blijft door mijn hoofd spoken, ik heb nergens iets kunnen vinden met multiplex, en eerlijk gezegd, ik zie niet voor mij hoe je het zou maken... Kan je een woordje uitleg geven aub?
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
image.jpg

Als budget een probleen is, dan moet je inventief zijn en dus zelf iets bedenken.
google eens op schoenenlade en vind er genoeg ideeen.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Hunto, ik heb ondertussen nog wat verder gezocht, oa op de sites die hierboven opgenoemd werden, maar je opmerking blijft door mijn hoofd spoken, ik heb nergens iets kunnen vinden met multiplex, en eerlijk gezegd, ik zie niet voor mij hoe je het zou maken... Kan je een woordje uitleg geven aub?

Seb, Bob heeft hierboven al een mooi voorbeeld gegeven. Ligt eraan of je een diepe lade hebt of ondiep. Ik reageerde op de Ikea-variant en zou dan schematisch aan het volgende denken.

image.jpg
Het is een ruwe schets en eerste opzet. De muliplex inlaten in de lade of ook met een hoeklatje bevestigen. De achterzijde aan de twee zijkanten bevestigen met een hoeklat of soort pen en gatsleuven. Maar de meeste voorbeelden vallen in hout toch na te maken?

NB: mocht je een uitgebreidere schets wensen, dan hoor ik het wel. Lukt vandaag, na een feestje, iets minder goed. :p
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.