mijn laatste werk

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Geweldig mooi zeg! Vertel eens hoe maak je dit? Toch geen draaiwerk als ik het goed zie... Alles met de guts gedaan?

Complimenten! Fons
 
P

Pel

Guest
Prachtig mooi Josee, tot in de finesse afgewerkt, welk hout heb je gebruikt? Ik meen de afbeelding eens ooit gezien te hebben in het Engelse tijdschrift wood carving maar dat weet ik niet zeker? vooral de strakke lijnen van de kikker en de slak zijn heel mooi, een geheel met de schaal, grote klasse! ben blij dat ik weer eens houtsnijwerk op het forum zie.

Groet Pel.
 

josee

Actieve deelnemer
21 okt 2014
60
115
wechelderzande
Het is uit één stuk beukenhout gemaakt , verstikt ( zeggen wij in België). De kikker komt inderdaad uit het tijdschrift Woodcarving. Ik heb alles met de guts weggestoken, wat wel een heel werkje was, het is niet zoals een perfect gedraaide schotel maar dat stoort mij niet. Eigenlijk is dit slechte kwaliteit met spint en wormgaatjes, maar toch wel mooi.
 

Hedge

Actieve deelnemer
2 jun 2016
79
0
Heel gaaf gemaakt. Bijzonder dat je dit met de guts kunt bereiken

- - - Updated - - -

Heel gaaf gemaakt. Bijzonder dat je dit met de guts kunt bereiken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.