Op de koffie bij een medeforummer

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Gisteravond even op de koffie geweest bij medeforummer erdevee. Als blijkt dat je nog geen 2 minuten van elkaar vandaan woont, dan moet er even over hout en gereedschap geouwehoerd worden :D

Mijn werkhok is met moeite 2 bij 3, zijn garage biedt meer ruimte en comfort. Wel even de jas aanhouden en een kop warme koffie. Mag de pret niet drukken. Was heel leuk om eens te doen en ik ging naar huis met een Disston die ik niet kon laten liggen.

Nog meer forummers die in Haarlem wonen?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Altijd bijzonder om iemand te ontmoeten die je alleen van forumposts kent...ben wel in Haarlem-noord geboren en getogen maar woon alweer een tijdje in Lelystad niet te ver bij Toxiq vandaan...(interessant om wat van zijn werk te zien!)

Kijk altijd uit naar open dagen om meer leden te ontmoeten!
 

PBT

Actieve deelnemer
Niet uit haarlem, eerder de andere kant van NL. Midden limburg. Ik heb een tijdje geleden wel een mede forummer langs zien komen uit Maria Hoop en een uit Montfort voorbij zien komen beide plaatsen liggen 5-10 minuten hier vandaan
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Beste PBT,

Ik heb je berichtje een beetje overgeslagen, maar hier mijn reactie:
Als je bent wie ik denk dat je bent, dan hebben wij jarenlang op 5 minuten loopafstand gewoond. Je krijgt een PB.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.