Kasteeltje playmobiel is klaar.

marcomatt

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
55
0
Den Haag (ZH)
Mijn eerste echte sketchup avontuur is klaar.
Ik heb een playmobiel kasteel getekend en deze in layout van sketchup helemaal uitgewerkt.
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

ocht iemand besluiten om hem in het hout echt te gaan maken laat dan een berichtje achter eventueel met foto van het eindresultaat.

Bekijk bijlage Playmobiel kasteel.pdf

Gr Marco
 

Bijlagen

  • kasteel.pdf
    2,5 MB · Weergaven: 145
Laatst bewerkt:

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
60
Beverwijk. Noord Holland
Knap gedaan, en dat binnen de probeerperiode van de software, het moet je ook veel tijd hebben gekost,denk ik. Ook tof dat je dat met iedereen van het forum deelt , waarvoor hartelijk dank. Ik zie wel dat de bijlage in het kader niet de eindversie is, maar die er "los" bij staat.
Vr gr
Louis
 

marcomatt

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
55
0
Den Haag (ZH)
Dank, ja ik heb er heel veel tijd inzitten maar die tijd heb ik nu ook omdat ik een CVA heb gehad en nog steeds aan het revalideren ben.
Die bijlage in het kader kreeg ik niet meer weg :-( hoop dat iemand er iets aan heeft.
 

marcomatt

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
55
0
Den Haag (ZH)
Ik ook eerlijk gezegd, maar nu kan ik nog geen gereedschap hanteren maar wie weet kan het in de toekomst, en heb ik in iederegeval alle tekeningen klaar :)
 

WoodyA

Nieuw lid
4 apr 2016
2
0
Super! Echt geweldig. Hier gaan heel veel kinderen hééél wat uren speelplezier aan beleven ...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.