Toch maar eens voorstellen.

Werner675

Actieve deelnemer
29 mei 2015
33
0
Bobeldijk
Al geruime tijd kijk ik hier rond op het forum, dus is het toch wel eens tijd om wat meer info over mijzelf te geven.

Nou ik ben dus Werner, 40 jaar en van beroep werkzaam bij de Marine.

Na jaren in kleine huizen / flatjes en in het buitenland gewoond te hebben nu de trotse bezitter van een stolpboerderij, met daarbij een stal die ik gelijk toegeëigend heb als werkplaats, heb ik nu eindelijk de ruimte om mijn jarenlange droom om met hout aan de slag te gaan waar te gaan maken. Voordeel is dat ik het nu voor mijzelf als mijn vriendin kan verantwoorden om goed gereedschap te kopen aangezien het tevens gebruikt gaat worden om de stolpboerderij op te knappen.

Interesses liggen op dit moment bij mooie houtverbindingen (machinaal en handmatig) in bijvoorbeeld kistjes.
In februari ga ik beginnen met de eerste cursus bij Konijn Meubelmakers in Zuidoostbeemster.

Groet

Werner
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Welkom! Eerste project wordt dus het inrichten van de werkplaats. Een topic dat we graag gaan volgen! :cool:
 

Werner675

Actieve deelnemer
29 mei 2015
33
0
Bobeldijk
Welkom! Eerste project wordt dus het inrichten van de werkplaats. Een topic dat we graag gaan volgen! :cool:


Dat zou zo maar eens kunnen, het is een ruimte van ongeveer 125 m2, waar wel 5 paardenboxen staan (die ik er van mijn vriendin niet uit mag slopen), isolatie zal de eerste stap zijn, zou toch zonde zijn als al het gereedschap langzaam weg begint te roesten.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom Werner! Pas wel op dat het geen chaos wordt op die 125m2. ;) Toen ik zoveel ruimte had werd het een zooitje met hier een projectje, daar een projectje en verder overal wat. :) Ik zou er in ieder geval een grote lijmtafel annex werkbank (1,5x1,5m/2x2m) in maken, als centraal punt. Oh, en ik ben jaloers op je ruimte. :D
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
350
Etten-Leur
Hartelijk welkom,

een hele stolpboerderij, dat is nog eens een klusproject! Veel plezier met je kistjes. In Arnhem of Nijmegen werkt de meubelmaker Albers aan zeer fraaie kistjes bij <Kopshout>.

groeten , Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.