Ook ik zal me even voorstellen.

3 feb 2014
7
0
Oudemirdum
Hallo mede houtfanaten,

Na 2 jaar lang te hebben mee gelezen op dit forum vond ik zelf dat het wel eens tijd werd om mij ook maar eens voor te stellen.

Mijn naam is Minze Hoogland ik ben 21 jaar oud en woon in Oudemirdum(Friesland)
Ik ben nu 3 jaar werkzaam als allround timmerman bij een klein bedrijf hier in de buurt.
Nu heb ik voor mijzelf besloten om mij aan te melden voor het HMCollege in Amsterdam en ben van plan na de zomervakantie te gaan starten.
Ik heb hier voor gekozen omdat mijn plezier vooral te vinden is in het bewerken van hout, welke bewerking dit ook mag zijn. Tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden kom ik dit veels te weinig tegen en wil daarom mijn horizon verbreden. Ik ben hiervoor nog op zoek naar een bedrijf waar ik dan werk en leren kan doen.

In de afgelopen 3 jaar heb ik al wat projectjes versleten en een voorliefde gekregen voor handgereedschap.
Vandaag heb ik toevallig een projectje afgerond wat al telkens moest gebeuren namelijk een kistje maken voor mijn langspeelplaten, muziek is een andere grote hobby van mij en mijn vriendin.
foto platen kistje.jpg

Tevens ben ik bezig met een nieuwe gereedschapskist namelijk de Heirloom Toolchest gemaakt uit walnotenhout.
foto 3 kist.jpgfoto 2 ksit.jpgfoto 1 kist.jpg


Ik zal proberen hier wat plaatjes bij te voegen, als dat mij slaagt:rolleyes:

Zo dat was mijn eerste bericht, het heeft even geduurd maar ik heb het voor elkaar gekregen.

Minze
 
Laatst bewerkt:

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Welkom!
Mooie kistjes. Leuk dat je die tegenstrijdigheid van die 2 kisten post, de ene een 'krat' en de ander echt een kunstwerk! ( en krat bedoel ik niet negatief!! )

Maar je houd ook van muziek, dus dat word luidsprekerboxen bouwen!
 
3 feb 2014
7
0
Oudemirdum
Bedankt voor de reacties, dat vind ik nou zo leuk aan dit forum, altijd leuk reacties en opbouwende kritiek😊 Ha lemmer dat is mooi dichtbij veel stage gelopen en ben er nu nog veel te vinden voor werk en boodschappen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.