Ik heb weer wat te doen van de winter.

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Gisteren bij Inlands Hout geweest in Borgum in Friesland. Vol gas de Afsluitdijk over, hout gescored en volgas weer terug zodat ik voor de spits weer thuis was. Ze waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam in Friesland! En ik heb een mooie stapel kersen gescored.

foto 2 (4).jpg

foto 3 (3).jpg
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Het wordt een badkamer meubel, kwa design losjes gebaseerd op 17e eeuwse dekenkisten. Dus er komt wat houtsnijwerk in. Kom over een jaar of zo maar terug om het resultaat te zien, ik ben niet zo snel :D
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.322
191
Gem. Winsum (Groningen)
Gisteren bij Inlands Hout geweest in Borgum in Friesland. ..... Ze waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam in Friesland!.


Aardig en behulpzaam? Hm,...ja dat is bijzonder. Doen we hier in het noorden anders nooit hoor :p


mvg
klaas0639

PS.: Ziet er wel spannend uit. Je bijdragen kennende ben ik wel heel benieuwd naar het vervolg
 
Laatst bewerkt:

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
;)

Ik ben een groot Friesland fan. Vroeger kwam ik er vaak, op bezoek bij mijn schoonouders. Maar die zijn er helaas niet meer. Het was weer mooi om over de afsluitdijk te rijden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.